abeskan duet yang suda abes.

asalamualaikum.

sila bebel selepas baca entry ini :) i need more bebel2 from you you you. hihihi.

pagi tadi mangkit2 tido*2ptg teros mandi sebab rasa mcm "adoi~ aku anak dara kot" tu yang mandi2 suma tu,kemas toto*ceywah! nak gtaw gak pastu main facebook dan belog..ngEE~ then ekin ajak pg uma shila. aku setuju ja..boring kan dok uma saja? so dalam pkol 3pm tu kami kua la jalan kaki dari uma pg kondo depa. masok kot poli,kena la usung kad matrik = =" hmmm..tapi pakcik tu tak tgok pon..disebabkan aku ingat balik malam silat yg kami kena halau sebab tak bawak kad matrik tu,aku jadi macam nak tunjuk menunjuk sgtsgt kad matrik aku tadi,nak angkat tinggi2.kalu bole nak ja tempek kad t kat idong pakguard tu ha..legaaa aih.HAHA!*pnjang plak aku mencarutnya okay,dah sampai pntu belakang tu aku macam nak p singgah kedai laksa...lapaq laksa sgtsgt. mcm kempunan tahap dewa dah! tapi ujan :( hurmmm kesian aku. tak dpt laksa. mengidamm..kesian jugak anak dlm perot ni.HEHEHEE~

pastu teros p uma shila..smpy2 sana lepak ngn dila. weh! weh! uma depa best kot, mulamula sebelum masok tu aku ingat dlm uma tu ada dlm 4o org.hala,kasot gila byk! mcm kenduri ja.tapi ada 10org ja dlm tu..uma depa cantek! kemas! besaq! ada tv :) hehe, dah la angin koat. fuyoo~ mcm tamaw balik ja..aish! okay,aku p tu psl shila nak tnya apa ntah pasal belog2 ni..aku pon menurunkan ilmu aku yg agak luas kat dia*muka gila bangga. HEE, sebenaqnya aku tunjuk belog "lysaa" ja kat dia..sana kan byk tutorial..pandai2 la dia buat..ngEEE~ bilik kecik tapi ramai dodok..mungkin saiz depa yg kecik sama kot noh? okay2..abes lepak,aku ngn ekin pon nak balik..nak singgah makan laksa suma dulu,..hehe

kami pon singgah makan laksa..dapp uhh! asa nikmat gila wacakapluu.HEHE. pastu jalan nak balik terlintas dalam hati nak pegi JUSCO. sial gila nafsu aku tinggi sgtsgt nak jalan jusco masa tu..kalu aku jadi aku skrg,aku tarik tgn aku balik! taw napa? byk duet abes :( aku dah la takdak duet dah la ni..hmm.. p jusco,wak kua duet tengok "al-hijab". muka belagak org kaya beb! hahaaa. dah la p dgn selekehnya..terok betol aku ni..tshirt ja pakai,besaq gedabak plak uh.. yg tak tahannya,sebelum ni p jusco baju kecik,ni baju besaq. selalu bawak beg,ni plastik roti gardenia cukop! selalu selendang hothot punya lilit,ni serabai ja.. malu sebenaqnya. tapi ada aku kesah! nak gak jejalan..HAHA!

okay entry aku panjang.kan? muamuah! yelaa aku stop ni..hehee.. aku masok panggong pukol 8.15pm kol ameer..dia join kami tgok cita tuh..kalu nak cita dlm panggong tu memang senak perot la kan! lawak gila aksi2 yg ditunjukkan ameer dgn ekin beserta aku.HAHA! malumalu~ okay,smpy uma koi 11pm.p uma kak anis dulu..lepak sat..teros balik uma..kesimpulannya aku kua pukol 3pm-11pm..terok kan? terok sgt..harini ja:D lepas ni teap hari aku posa..bab takdak duet. the end~ 

No comments: