sesi abeskan duet raya.

asalamualaikum!

oh hai suma! (padahal aku ja yg baca) 
harini dah raya ke3..awww satnya masa berlalukan...(tengok atas pikir poli)hurmmm malasnya nak balik poli... okay lah..aktivi harini menghabeskan duet lah! tapi kali ni buat dgn kawan2...dengan family.. fuyoooh! mak ngn abg aku shopping sakan aih depa...best gila! aku macam takmaw balik uma ja tadi....sebab syoq sgt tengok depa shopping...nak dgaq jalan cita takk? meh aku nak cita...mulamula kami p sana naik 2 bijik keta..keta abg salman dgn keta mak...keta mak,abh yang bawak...satu lagi,abg salman lah bawak kan..dah keta dia..okay la...pastu kami set jumpa kt pacific teos la...mak aku nak kentucky sgtsgt dari semalam ni ha...haha! pastu bila dah sampai ja pacific tuh,pakat riuh la...kami 8 owg...mak aku punya mulod...bukannya taktaw...dia punya bising tu la..HAHAAA! bestbest!jalan qamai2 masok "pacific"

 abg aku nak beli baju apa ntah...tapi dalam pacific tu kami berpecah la..mak aku turon bawah..aku ngn adik beradik hok len naik atas..dia beli baju RM70 teos diam! hahaha! lawak tol..punya la mahai..abg salman ngn kakcik pilih baju beby! hehehe...untong la nak dapat beby kan :D

pastu jumpa mak aku kt bawak...ha amek ang! satu troli penoh dia shopping! sakan aih...dgn kipas angin,raga baju,buahbuah apa ntah..adoi~ kalahkan owg yg dapat duet raya...ha...abes dari shopping tu,kami rehat sebentar dekat foodcourt tuh..

tetiba adik aku jerit "weiii kakteh! ang tengok la kasok aku" pastu aku tengok kasot dia.HAHAHAHAA! putus! kesian ngat aih..aku ngn abg un kalot2 ah p cari kasot kat dia...dia ngn family suma dok bawah ja..hehehe...lawak2! aku beli kat dia "sliper" yg warnawarni tu...wana hijau hitam...lawa la jugak...RM15.90.. ok la tu kan? abes beli sliper tu,kami p pizzahut! tak jadi p KFC,sebab muak dah makan ayam...sampai ja pizzahut tuh..adoi~ bertambah tambah bising plak family aku ni...campoq ngn mulod aku yg byk cakap gaul sebati plak dgn mulod mak n kakak aku...abh adik ngn abg lagi...ha qiuh qendah la pizza tu dgn sora kami...



HAHAHAA! yg ni pic sebelum makan pizza..tapi snap pic bagai nak qak.hehe kalot dok suoh snap pic send kat kakak aku yg tak join tu..niat nak bg jeles..hahaha! jahat en? mak aku la tu... suoh send sgt..HAHA! berlambak lambak gambaq dok ada...meh aku nak upload byk2..









 

4 comments:

zty said...

hahaha . sakan gila pamily budak nakai ni . weh mak jiah ni style laa . siap kipas angin , raga semua angkot . hahaha .

sitiinajihah said...

hahahahaaa! biasa la duet dia tengah byk tu....angkot beh apa ada kt pacific tu...hehehe

MindHeartBodySoul said...

ahahah...Jusco Wangsa Maju kew ney?

sitiinajihah said...

dak aih..dekat pacific,penang ja laaa.. :D