patot ka aku?


hmmm...entry ni 5minit pas entry yg bawah..aku menyesal bukak facebook dia tadi..Ya Allah,kenapa la aku ada perasaan..kenapa la aku patot jeles atau sedih? kenapa aku nak menangges bila tengok org bahagia..aku ingat bila lama dah putus,aku takan jeles kalu dia ada pengganti aku.. aku takmaw ada perasaan jeles sbb benda tu buat aku sedih..hmmm.. cepatnya dia jumpa kan? aku nak lupa kata2 dia "sayangg owg dkat dya ja..owg takan sayang owg laen selain dya" tu kata2 dia lpas putus...dan aku tak patot ingat suma tuh! aku tak patot! jiha! lupakan suma tentang dia...Ya Allah,ilangkan lah perasaan jeles aku tu...hmmm aku bukak facebook dia tadi..nampak pic dia berpelox pelox..suap2 makan dengan girl mana ntah..comei budak tu :) byk sgt pic depa dua...mula aku tengok aku jadi sebak sgt..aku mcm sedih..dan jeles...aku takmaw perasaan tu! kan aku yg mintak putus,kan aku yg suoh dia cri pengganti aku kan? aku memang tak patot jeles...malam ni last bukak facebook dia..ingat tu jiha..ingat smpy bila2...takmaw tgok dah..malas berfacebook..hmmmmm nak tido...mintak2 esok aku lupa suma pasal dia..aminnnnnn....btw,aku tetap doakan dia bahagia :')

No comments: