muah! mybaby jgn saket ya :(

asalamualaikum


tengok tuh "BABY" aku....aku sayangg dia taw takk? taw tak? sayang sgtsgt! laptop aku lah segalanya..ceywah! hehee..penah aku benggang,meqajok ngn adik aku sebab dia buat baby aku saket..hmmm...qisau :( setakat ni laptop aku takdak la buat hal..tapi aku la buat hal sampai suatu hari nanti laptop aku akan buat hal jugak...maksud aku? hehe..laptop aku selalu ter unplug...uwaaaaa! tak sengaja baby...maaf~ salahkan extension yg muqah tu..hmmmm aku ada tengok2 maklumat risiko dia..memang bahaya la kalu selalu jadi.tapi benda ni memang selalu jadi pon..extension tu ada masalah sikit.adoi~ kekadang nak nanges pon ada.yelaaa,aku bwu ja guna laptop ni..hmmm..ada jugak aku tanya wan(shafuan) pasal benda ni...dia kata jgn buat selalu..sebab asus jarang la nak buat hal...hmm mcm la aku yg buat bg laptop aku ter shutdown sendiri kan..EXTENSION tu yang salah...suma salah dia! sedihh,qisau,benggang,kecewa suma ada.. masok ni dah sampai sepuloh kali kot laptop aku ttop tanpa shutdown..

pastu mula la dia buat masalah....kekadang password laptop aku tersekat la...byk kali aku buat tetap tabole on laptop..kekadang ada ja benda yang hilang dlm lptop aku..pastu hang plak tuh:( hmmmm...akibat dari terlalu risau dgn kesihatan baby aku ni,aku asa mcm nk p format ja..tapi bole ka aku format sedangkan tak terok pon laptop aku ni..risau aku ja tinggi...teap hari pelox ciom laptop ni..harap2 takdak apa2 la...aminn....

No comments: