kisah malam ini^_^


asalamualaikum

Dear myPINKYbelog,

eiiuwww sgt skema...ntah mungkin mood aku skema kot malam ni. tadi aku seqonok sgtsgt! aku mesej fakhrur razi...awwww sweetnya adik aku sorang tu malam ni...bertambah tambah la sayang aku kat dia.HAHA! kenai? penah ja aku cita pasal dia kt belog ni..adik kesayangan aku tuh..dia mengimbau kenangan lama plak..aduyai...rendu~ nak tau? dia kata
  • dia suka masok bilik kecik dalam kelass dia..tengok tulesan2 yang dapat ilangkan rasa tension dia..hik! nak taw? tulesan tu ditules oleh budak kelas aku dulu...ada la nama aku sikit...kebetulan dia mewarisi kelas tu..HAHA! dia kata ada tules :syed atif love najihah" ada plak "kiziyu miziyu luviyu"..lagi nama aku nad dgn nadyra..HAHA!
  • pastu dia maseh simpan lagi "crostish" aku buat kat dia..aku jahit sendiri...aku tules "goodluck8A" kott..pastu ada nama dia bawah tu..HAHA! malu,,..udoh kot.
  • cerita mcm mana bole minat sama sendiri..hehehe.
rajen jugak dia bukak belog aku :) pastu mcm2 la kami ingat balik..maluu oww..sayangg dia taw takk! lama jugak aku bertahan ngn dia..walawpon aku dah kua sekolaa..hehehe! takmaw tggai dia..sayang~~

tuh cita fakhrur razi...ni adik aku jugak..HAHA! namanya atikah farhanah...adik kot,sebab dia bwu darjah 5...alololo cutenya...best kawan ngn budak kecik ni...byk mulod.bueh nak mampoih...suara dia matured dari aku..HAHA! aku sayang dia jugak tau..lama jugak aku kenai dia..dari dia darjah berapa ntah...ingat2 aku darjah3 kot...cute ja..mesej tuh selalu! tikah ni cita best jugak...tadi aku mesej ngn dia..tapi line macam haram sikitt,,.so,dia kol la aku...duet raya byk la kot yg kol aku tuh..HAHA! gayot sakan la kami..apa yg digosippkan pon ntah la...kalu sembang dgn dia,memang susah nak benti...mlm ni dia abes RM6 kt aku..ahaha! cian dia..nanti akak kol tika pulak ya sayang? elok gayot gilagila punya,kakak2 dia kaco...dia pon kua la dari bilik dia..jumpak plak abg dia...abg dia plak kacaw..HAHA! mcm2 dugaan tol..pastu dok merapu ngn abg dia......pastu abg dia ada mskol aku.tikah kata,dia nk msj segan.haha! aku lagi segan..so,cemana ntah aku ngn abg dia gayot sikittt tadi.HAHAHA! sakan aih! gitu2 ja...kawan2 kan...lepas ni bole jumpa tikah kalu kenai ngn abg dia!! yeyeyy! besttt...hik!

btw,dalam facebook aku punya status tu sedih sikit..sbb aku tengah sedih...aku dapat berita sesuatu...memang sedih la wei! tabole la aku nak bgtaw kat sini..kantoi ah t! HAHA!  yg penting aku sekarang tengah tabahkan hati aku ni...cuba pujok diri aku...insyaallah aku boleh idop tenang pasni kan...aminn

No comments: