kelas batal =="


asalamualaikum~

aku tension ni..korang tension tak?? tension kan? hmm...aiyooo~ nak dengaq dak kesah aku harini? arini takdak kesah lagi sebab jam bwu pukol 9.15am.. semalam aku bertungkus lumus buat keja LAW aw..memang byk gila! takan abes dlm masa sehari...mungkin dalam seminggu..hehe..tapi last antaq jumaat lepas..aku semalam bwu nak start buat..eyy pemalas la. tui~ pulun gila aku buat semalam.kelas harini plak pukol 9am..buat keja dari pukol 8 gitu sampai 2pagi..tak laqat dah..nantok,so aku tidoq...ZZzzz..

pagi ni nak mangkit liatt gila...maw tidak nya..selalunya kelas hari isnin start pukol 11am...harini 9am plak..adoi~ nikmatnya kalu aku dapat tidoq sedass..kankan? pastu dalam pukoi 7.30 aku bgon la.kang lambat plak..yalaa aku siap ni paham2 la...2jam awai pon ntah dan ka dak ntah..so,aku bangon2 budak2 uma suma dah p kelas..depa kelas start awal..bgon dengan mood yg pemalas tahap cipan la time tuh! teos p amek baju selendang suma p iron...sambil iron sambil gelak sowg2berangan jap..mandi2 siap2 belit selendang dalam stengah jam gitu, teos pakai kasot kunci pintu suma...dalam 8.40am cemtu la aku siap..lama kan? HAHAHA! dah pakai kasot tetiba farah gtaw "wei kelas batal" ey sial la masa tu memang aku grrr~ bodoh la..awat tak gtaw awai2..kalu tak bole ja aku tidoq..hehehee.tidoq ja kejaa aku...malas nak bukak tudung suma..stg koi 11am ada kelas la..so,aku tak bukak apa2 un...dalam keadaan lawalawaeiuwww ni,aku teos on lappy..online facebook..snap pic! ha sat sat nak upload. gedik ja nak tunjuk.HAHA








apa kebodohnya muka aku tu...ha! tu mukamuka tension.HAHAHAA! chowww dulu...btw,inner siria baru tu wei ! warna hijau..hehehe...bwu rasmi harini(: jomjom facebook.muah!

No comments: