hari hari aku :)


makin hari aku dok kat sini,makin malas plak aku nak study...dah la sem ni punya subjek susa dari sem lepas..ntah apa  la nak jadi kan? huk! bejalan ja memanjang...kemaqin lagi lah! ponteng kelas LAW...memang terbaek laa aku,..LAW la paling mencabar sem ni..hehe..tapi takpaa la kan...1jam ja..hik! lec kata subjek tu qamai yg carry...selagi tak final,selagi tu aku tak tobat kott..hehe!

tetiba teringat plak aku kesah kemaqin... KO-K  aku kelab silat aww...dasat en? dasat gila! mengalahkan muka yg comei,diri yg pendek,badan yg gemok! hadah peqasan! semalam aku p dgn iza aw...kami p 2 ja...sebab farah tak mai poli g..bdk pompuan yg lain kelas DAT2C..kami ngat depa mai la...tunggu punya tunggu last2 kami 2 ja pompuan yg hadir! grrrrr~ ehh sial tol...kalu aku tau.aku pon xdak nak p aih...qeja lect tinggai belambak...pastu abg tu suoh kami masok...ha bagoih! dia bagi kami 2owg pompuan ni dok tengah2 laki...malu gilagilaBHA time tu...da plak nak bersilat depan depa en......nak jerit pon ada masa tu..tapi kalu aku jerit lagi memalukan..so,aku diam ja...buat muka tak malu ja..bersilat la aku tengah2 tuh! HAHA! kami yg hadir malam tu kena buat persembahn depan lect nanti...gila malu...esok la aku kena buat persembahan silat dpn lect tuh! sebek depan lect ja..hehehee...wish me luck sayangg^^

aku nak taip lagi ni...aku ja yg baca,takpa kan? HAHA! dlm2 saket hati sebab silat tuh,aku on facebook aw...ada kan aku cita exbf aku letak pic dia ngn pompuan lain tu kan?ha! hak tu laa...semalam aku nampak dia on9...sejak kebelakangan ni dia qajen on9...ada awex fb la kot..huhu! untong la kan...pastu aku mcm terbukak hati nak tegoq dia..hehe! malu ah! aku tggu dia tegoq,tak tegoq2 pon...so,aku tegoq..dia kata kt aku "eh ingat kan takmaw tegor dah:)"  HAHA! pastu kami chating2...betoi la dah ada moto bwu sekarang...wahwah! bestnya dia....mcm2 kami sembang semalam...melawak2 pon ada..tapi tak lebih la...kang dia marah plak..kan aku cari pasal ritu sampai putus kan..hehe...btw,aku update status aku lepas tu :DD

hah! aku malas nak blurrkan...main cut ja..teos upload..hehe...timakaseh alap! sebab maseh terbuka hati nak layan chating aku :)

ok selesai~ harini? aku p kelas lambat.ada game dlm kelas tadi..gap 3jam teos balik uma blogging :D sekian terima kaseh.http://eemoticons.net

No comments: