adei..mak..

tadi  dalam aku sedang bizi membizikan diri dgn mengonline facebook,tetiba masok satu mesej dalam inbox facebook aku..hik! aku pon mcm "eh sapa nak msj aku masa aku off chat im ni" aku pon bukak la...bukak2 tengok MAK aku mesej uishh..takan mak mesej kot..ada benda penting ka. nak tengok apa mak aku antaq?


ha amek! besaq gedabak aku letak.HAHAHA! mak aku pesan mcm tu..aku dah agak dah..mesti mak nak kata mcm ni punya..sebab dari kat uma g...masa raya ritu mak asyik bising pasal ni ja...taw napa mak aku kata cemtu? hehe...sebab yg mai raya uma aku ritu suma laki! takdak pompuan langsong...mak aku tnya aku byk2 kali "ang takdak kawan pompuan ka?" HAHA! yg pompuan suma bz la mak oi.. kebetulan laki yg mai uma aku tu bukan aku kenai sgt..yela...aku kenai sorg ja...yg ramai2 tu kawan dia..mana aku kenai..hehehe... 

"mak...kakteh takdak la kawan qamai laki sgt...insyallah kakteh pandai2 la jaga diri...mak jgn la qisau...kakteh SAYANGG mak :(..timakaseh sudi nasihatkan anak mu yg sgt nakal ni.."


No comments: