terkurung terkunci tersepit !


*beberapa minit selepas entry di bawah*

hah..aku baru ja abes taiptaip pasal puasa..tapi aku nak gosipp sikit pasal emmm aku! HAHA! pasal aku...ada korang nak tahu takk? amek taw la ye..aku kan penting dalam hidop korang.(eiiuwww minah ni..please la..aww) HAHA! okay,nak taip sikit ja nieh..lama dah aku ngadap depan laptop..

so,bapa hari yang lepas ntah aku terkurung dalam toilet aw..masa tu memang la..aku asa dapat mengeratkan siraturahim dengan mangkok jamban tuh..HAHA! last2 hero aku sampai (fifi) dia terajang pintu tu sampai terbukak! hahahahaha! aku yg dalam toilet tuh kepanasan la jugak..kunci tandas tu problem...geram betol!

harini plak..aku bangon awai..pukoi 5.15am..riadz paksa bangon..tapi aku tido jugakk..sampai saket hari mamat tuh...sian dia! HAHA! (28miskol) gelong betol la..okeh2 pastu dalam koi 9am aku bgon cepat iron baju teos mandi..kelas pukoi 10am..dalam koi 9.35am tuh aku kua la...aku pakai kasot. lepas pakai kasot,aku kunci pintu uma dari dalam. kira masa tu ada lagi satu pintu la aku kena bukak utk kua...maksud aku grill..biasa la kan..uma flat2 ni..ada grill..hehe! aku penggang pintu grill tuh pastu jerit "FUCK! kunci grill dalam uma..mampos aku!" grill tu budak2 uma aku kunci siap bermangga tau! so aku terkurung la kat tempat letak kasot tu...kelas pon aku tabole p..sebab tabole bukak pintu grill..mesej2 budak uma,depa abes kelas pukoi 12..awww aku dudok bertinggung jela kat situ sampai snap snap pic sikit! hahaha elok pukoi 11 tu fifi jerit "hoiy jiah ang tidoq ka?" sambil gelak2 tengok keadaan aku masa tu..HAHAHAHA! malu ohh! aku siap bukak tudung g..berpeluh peluh masa tu..sabar jelaa..dah la busuk an tempat tu..adoi~ ujian berpuasa..dia pon bukak pintu teos masok uma..amek kunci moto.aku plak kalot2 pakai tudung..nak p kelas "law" pukoi 11am...cepat2 la aku kua uma walaupon selekeh masa tuh..hehe..bajet nak p pukoi 12 an..tetiba dia sampai koi 11..dia lari dari kelas ke uma..cian dia..berpeluh peluh dia...aishh...pastu kami naek moto teos p kelas..aku jejak kali ke kelas ada ja yg gelak kat aku...malu ah! rupanya masa kelas 1st tadi bising2 dah aku terkunci! HAHAHAHA! malu wei malu...tapi aku tebalkan ja muka aku ni..hehe..selesai la cita malang aku.. lapaq..jom makan.

aku terkurunghttp://eemoticons.net

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

hahahahhaa...adoi terkunci 2x pulak tuu...kesian...:D

sitiinajihah said...

haha! kesian en? sabar jelaa..hehehe