SELAMAT HARI RAYA^^

hai semua..asalamualaikum~ SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua yang baca ni haa..hehe..buat kawan2 aku yang byk saket hati ngn pangai aku ni,terasa ngn aku ka,kot2 aku ada buat ampa nanges ka,aku buat ampa asa meluat benci kat aku...maaf ya...kekadang aku sendiri tak sedar suma tu(: ya? aku tak reti nak jaga hati org ni...maaf sgtsgt... lagi lagi buat exbf aku "mohd ashraf bin zainol"..hurmmm aku mintak maaf sgtsgt dgn pangai aku ni...buat dia asa dia dipermainkan...sorry:( bukan niat aku..btw,raya tahun ni bersamaan anniversary aku dgn dia..cukop setahun..tapi tak kesampaian..takpa la..tak dak jodoh kot kan..aku harap dia dapat maaf kan aku yang byk sgt wt salah ngn dia...
aku nak mintak maaf jugak dekat budak2 uma aku...aku kan suka dok dlm bilik..HAHA! maaf ya..aku memang camtu...tak eti nak bergaul...apa2 un,kita suma dah rapat kan..hehe..buat budak2 kelas...ha aku mintak maaf kalu ada buat salah kt korang ya:)

raya tahun ni sepatotnya best,,,..sebab aku paling excited gila nak raya..tapi jadi takbest sebab aku rakdak baju raya..sedih owww....tapi takpa la...kepada kawan2 yang nak mai uma aku tu,mai la....text aku dulu ya? kang aku takdak kat uma,cian ampa plak..huk! lagi pon tahun ni uma aku takdak apa...aku ja ada.HAHA! esok aku pakai ja baju PINK aku tu... :DD

okay2...malam ni ntah nak tido ka dak..sebab family suma balik..best gila..sakan depa main mercun bola tadi..tu ja kot aku nak taip..takdak idea dah..
apa2 un selamat hari rayahttp://eemoticons.net

No comments: