rafidah ibrahim :D

alahai,sapa la yang tak kenai heroin cita "epilog syurga cinta" ni...comel gilagila! start aku layan cita tu,aku minat sgt dengan sis fida ni..dah la comel dgn bertudungnya..muka dia masok ja dgn mana2 tudung pon,tetap cantik lagi comel! awww...pastu dengan voice dia yg sgtsgt lah mantop tuh! fuh...tegoda aku.HAHAHAHAA! bukan kessbian,cuma minat dia..bila tengok dia asa dia tu macam lemah lembut ja..watak dia sebagai cekgu siti dlm epilog syurga cinta tu,masok sgtsgt! asa nak contohi pangai dia dalam cita tu..sorang yg sangat tabah,ingat Allah ja,sabar,sedih dia yg selalu dirahsia kan..adoi~ bole ka aku jadi camtu? hehehe....kalu la aku jadi cm tu.....mang bertoah sapa dapat aku! HAHAHA! yang sekarang ni malang la,sebab aku tak macam tu.

okay,lagi satu aku suka tengok fida dgn bertudungnya..bole di contohi lah jugak dari yg tak bertudung kan? hehe...


comel lah fida~

ha tuh fida pakai selendang,selalunya pic dia pakai tudung siria...tapi dia pakai selendang nampak lagi ayu kan? dari yang ni..




selendang,tapi nampak leher,dan rambot sikit2..aku tertengok dekat fan's club facebook tu..ramai yang kata tudung fida makin terbuka..fida! lagi comel dan cantik taw kalu yang dulu...huhu....suma tertutop,nampak ayu jaaa....hehe...apa2 un aku tetap minat rafidah ibrahim! comel bertudung dgn suara yg sgtsgt awesome! serak2 basah kan..alahai cutenyaa..haha!





minat minat rafidah ibrahim cantik lah..http://eemoticons.net

5 comments:

Anonymous said...

em tedengaq gak yg tdung dia smakin singkat , fuuh dah pakai tdung nampak leheaq . haha
drama tebaru dia . siap peluk ngan ikram lagi . haihh

.zty :)

sitiinajihah said...

huhu...dia cuma pkai tudung ja,pangai sama ja macam artis lain..mungkin la.. kesimpulan sendiri..hehehehe

pinky_liscious said...

hehe...tu la macam2 da isu x best dengar pasal si manis ni..tp x pela... pandai2 dia bawak diri... ;)

Anonymous said...

mungkin la mungkin . hihi

sitiinajihah said...

pinky: yelaa kan..artis memang susah,mcm2 kena jaga..salah sikit suma owg nampak.

zty : hik! stuju ja.