qisau sunggoh lah. adoi~




haishh..aku qisau laaaaaa...apa yg aku risau kan? hik! aku qisau sebab aku nyanyok~ cemana ni wei..takothttp://eemoticons.net..tu la akibatnya kalu dah nyanyok sgt en? sebenaqnya,khamis lepas aku p daftar untuk buat lesen moto..aku tak dak lesen g..hehehe..bwu ja daftar..pastu sis tu pesan kat aku suoh bawak gambaq ukurann passport dgn rm150 inggit....masalahnya skunk,aku lupa nak amek gambaq..esok pagi koi 8 nak kena p dah...cemana ni! nak bg alasan apa..stg dia kata aku main2 plak..haish! takot kena maqah :(...jgn la maqah aku....agak2 depa maqah dak? bola bgi aku excuse dakk? mak oi...qisau ni...aishh...nak senyum pon tabole dah...serabut otak pikir..bila senyum dan cuba paksa untuk senyum jadi cemni..
macam nak berciom dah...kalu la ada gambaq passport..kan best..selesai masalah...hmmmm! masalah masalah masalah~

2 comments:

saya dewi said...

ololo. jangan sedih sedih nanti tak comey dah. cuba bincang leklop dengan kakak tueh. bitau hal sebenar? maybe dia boleh bertolak ansur kot dengan jia? pape pun harapkan yang terbaek untuk jia oke dear. (':


btw salam ramadhan and happy fasting dear ^^

sitiinajihah said...

hehhee..dah settle....alhamdulillah.. hik! tengkiu.. salam ramadhan jugak dewi ;)