puasa puasa ^_^


puasa? aku rasa memang banyak la entry2 pasal puasa sekarang ni..almaklom la umat islam sedang menyambut bulan ramadhan kan. termasok la aku.. bertungkus lumus jugak nak update entry pasal puasa:) kalu nak cerita dari mula mang la tak tertaip aku. so,haro pertama puasa! kelmarin lah..walaupon puasa aku tetap p kelas (bajet baik,kononya dia sorang ja islam yg p kelas)..HAHA! pagi2 masa p kelas tu takda la penat en..mai petang tuh! perhh dengan panasnya..jalan kaki balik uma sewa lagi..adoi~ sabar jelaa..

hari first tuh aku dah memakrohkan puasa aku..hehe..yelaa..penat kan jalan kaki dari kelas ke rumah..member ajak g bazar...dalam penat2 haus tu bole plak aku round2 bazar sebelum masok uma..hehe..pukoi 4pm..kami kot customer pertama yg jejak kat bazar tu dalam keadaan panas terik dengan berbaju kurung bergendongkan pulak dgn buku buku aku tuh.pastu cover ayu..yela berkurung kan..bajet ayu la aku kat bazar tu..ewahh! sedap aih air2nya...hmmmm aku tak beli apa pon,sebab tak bawak duet..lupa plak dah..balik uma teos tido..sampai koi 6pm. pastu gado2 ngn pika jap..bertolak ke bazar kali kedua dengan budak2 uma..ha yang ni best! kami p tuh kan,macam jalan raya yg lampu isyaratnya merah takpenah pernah hijau! gila lu..wa tak tipu sama lu...orang kat situ macam dalam tinsardin..aku yg pendek ni asa mcm makin pendek pon ada..tenggelam! haha! terok en? nak gambarkan bertapa ramainya org masa tuh...biasala..bazar kat kawasan2 kampus kan..politeknik dgn uitm..mau tak ramainya..suma muda2 lah ;) hehehehhe..gatai ! so,apa aku beli? air tembikai,ayam percik dgn murtabak..hak len aku tak mampu nak beli,,.sebab berebut rebut..the end lah pasai bazar.


nnti aku update lagi bab puasa..tggu aku puasa.HEEhttp://eemoticons.net

No comments: