ponteng ponteng kelas^^

hikhikk! harini hari ke2 aku ponteng ponteng kelass...fuyooo best tido^^ HAHA! semalam aku ingat kelass aku pukol 11am dah..so,aku kunci jam lambat sikit lah kan...pastu farah kol gtaw aku kelas ganti "law" pukol 8pagi...grrrr~ malasnya nak p pepagi buta tuh..dah la kelas sejam ja..pastu gab 2jam..mampos la aku nak p semata mata 1kelass ja,,hehe..so,budak2 uma farah suma tak mau p..aku un malas aih nak p..aku un tak p lah kelas law tadi...khusyuq melayan mimpi...best gila...pukol 11 bwu aku p untuk kelass "akaun"..dalam kelass tu depa bgtaw yg hadir kelas law tadi,sikit gila! hahahaa...ciannya..almaklomla..bulan puasa..hehehehhe~ ni kali ke2 la aku ponteng kelass.

bila 1st aku ponteng? taw x? alaa masa aku terkurung tuh...aku ponteng kelas agama...tapi ustazah tak pasan aku takdak dlm kelas masa tu...farah kata mungkin masa dia pangge nama aku tu,kelas bising2..so,dia ingat aku ada..kononya aku jawab "ya" la...padahai depa bisng..so,ustazah tanda aku hadir! HAHAHAHA! best gila...bole ponteng lagi nnti.hik!

sesi ponteng kelas da bermulahttp://eemoticons.net

No comments: