mai bersila qamai2.


hahahaha! WTF? err~ tetiba ja ajak bersila..hik! nmpk tak? aku tgah study tuh! hahahaa..ok2 tadi sem2,sem3.sem5 dgn sem6 bagi jabatan mekanikal dgn perdagangan..kena p dgar ceramah apa ntah...aku tak dgaq pon...dekat DSM..dsm tu bole tahan la besaqnya..tapi malangnya,takdapat nak menampong 2 jabatan kami ni..kira full tahap sardin gila r tadi! yg dok luaq pon ada..kalu aku taw,memang aku tak p lah tadi..disebabkan aku taktaw,aku pon kena la p berhimpit2 dalam dewan tu..saket hati pon ada.punya la HOT aku pakai,siap PINK PINK lagi,tetiba kena dok bersila atas lantai..tension sikit sikit.grr~ disebabkan aku dgn member2 kelas kena bersila,kami ni mcm org lemas la..dah la tak nampak apa kan.dgaq apa pon dak,sebab org ramai sgt,...pakat dok bising..dgaq depa bising ja..untung la sapa dok atas kusi tu kan...buhsan gila r dalam dewan tu,aku pon menjalan kan tugas aku sebagai blogger.HAHA! nak tengok tak keadaan tadi? aku dapat tangkap yg bawah ja,sebab malu nk bangon p rakam..qamai sgt..tgok eh video bawah sekali tuh..huhu hehe...tu org2 depan aku ja..pastu gilagila snap pic ngn kawankawan aku yg ntah apa2 ni...izan,hajar,farah dgn aku :DD hehe..


hajar n izan
aku,izan n hajar
aku n hajar
izan n farah
hajar,izan n farah

masa kami gilagila snap pic ni...ada la yg tonton..haha! ada aku kesah? nak gak snap! hikhik!
video

2 comments:

FatinFirdaus said...

biasa la tu kan.. jnji dpt tngkap gmbr.. huhuhu

sitiinajihah said...

taw xpa..hahaha! bole letak dlm belog :D