header burok :)


aku nak buat header lawalawa..tapi bila aku buat tu,tak penah lawa plak..hehe..ada sapa2 nak ajar kan takk? hmmm...meh aku tunjuk koleksi header2 aku eh..hehe..


ha ni yg pertama sekali aku buat...siyes hudoh..haha!

yg kedua...PINK ! hehe

header tersayangg..yg ke3

nak gak boh muka aku kan..HAHA! yg ke4..macam udoh ja..aku try buat 1 g guna pic yg sama..

ha! ni la hasil yg ke5 tapi diciplak dari yg ke4 tu..

okay! tu ja header aku...antara yg ke4 dgn yg ke5..agak2 yang mana aku patot guna? hmmm...walawpon duadua hudoh,tapi aku suka sebab hasil tgn aku..hehehhee....penin aku memikirkan masalah ni..

No comments: