di hari raya.



ceywah..dah hari raya....so pagi tadi aku bangon subuh...sebab kak geqak aku sunggoh2 punya suoh tolong mak masak...aku un bangon la wat2 suma keja sampai la takdak rehat langsong...busy sgt sampai takdan nak mandi..HAHA! dari subuh sampai la owg balik semayang raya tu bwu aku kalot p mandi sebab nak ziarah kubur arwah ayah aku...alhamdulillah...raya tahun ni aku bole ziarah kubur dia..sebelum ni tabole...dosa:D lepas ziarah kubur pa suma..kami satu family balik makan2 apa yang ada...mak aku sakan! burung masak lada dia sediakan...25ekor burung...penuh kuali...sabar jalaa...HAHA! sedapp ohh...kami makan2 suma pastu beraya la satu famli...nak tgok? ha meh aku tnjuk sikit..hehe







ni ja yg aku mampu upload...pastu mula la sesi bergambar satu family...rutin tiap pagi raya..HAHA







HAHA! tu ja pasal family..tadi aku ikot jugak kakak aku beraya..p melawat sepupu aku kt hospital..patah tulang belakang...cian dia tak raya...hmm..pastu p kulim..raya uma sapa ntah..pastu balik uma..raya tahun ni aku tak text sapa pon..sebab kredit takdak...so,takdan nak jmpt sapa2 mai uma.. naser msj nak mai,last2 tak jadi...mcm tu jugak dgn ameer...dia un tak jadi mai gak..yang jadi mai riadz ngn geng dia..gila depa tuh! aku ingat 2owg ja....moto dpa nak letak kt uma aku tu sampai tak cukop...belas2 la jugak..aku tak taw baa owg...mungkin dalam 14 atau 16 owg...haha! lawak gila depa tu...penoh uma aku...bising lak uh..aku sowang ja kena lyan..mak aku ngn fmily suma dok dapoq...depa qamai ngat..pdn muka aku...haha! apa2 un tengs riadz sudi mai uma aku...btw,dia mai nampak adik aku,teos nak ngorat...gatai meqela..aku pon dia tak terbela..nak bela adik.HAHAHAHA!

No comments: