cuti lagi^^


kalu dah cuti,mata aku pon nak cuti jugak.HAHA! aku ni cuti ka tak cuti ka,tido tetap nombor 1. aku un pelik ngn diri aku..ceywah! hehe..eh3 aku lupa..byk sgt story yg aku ta terstory dalam belog ni...sekarang ni dah nak berakhir dah ramadhan..aku mcm tak bapa nak sehad la...penin2 kepala..batok2..selesema...macam tak laqat plak..mungkin ikot cuaca sama kan? ujan berpanjangan sekarang ni...bapa kali jugak la aku main ujan..hehe! bukan niat nak main,tapi terpaksa,kena qedah ujan...aku qedah jelaa..mungkin aku pikir antibodii aku kuat..kan? hik!

so,hari last aku ke kelass adalah hari khamis(gilababi skema)...kelas terakhir jam 4ptg-5ptg..kelas law...aku niat mang nak ponteng..tetiba lec tu gtaw nak buat kuiz..adoyai..kena p jugak la...ujan lebat masa tu..mandi ujan jugak la aku..hehe..aku jawab kuiz macam tak jawab ja..sebab otak aku dah ada kt uma..jasad ada dlm dewan kuliah tu..hahaa! aku jwab bapa soalan ja..hak lain aku tggai,,,sbb taktaw jawapan..walawpon lec kata "kamu bole bukak buku,tapi masa utk jawab kuiz ni 1ominit saja..cukop 1ominit saya kua..sapa tak bg kertas,markah dia kosong!" hehehe...aku bg jela...kosong jugak la kot markah aku..lepas aku bg tu,aku terpikir jugak.."adoi malu ah..nnti ketas aku budak kelas lain yg mark kan..adoi~" hehe..tapi takpa la..asalkan aku antaq..hehe..

malam tu aku kua ngn kawan2 aku ...ekin,ameer n haziq! awwwwww dapat jumpa haziq! HAHAHAHAA..agak malu la masa kua tu..tapi aku tetap wt keja aku...apa aku nak beli,aku tetap nak beli..hehehe..sakan aih kua ngn depa..haziq bawak keta...wahwah! ni yg best ni...takpayah kena ujan :D hehe....timakaseh ya haziq ngn ameer sudi bawak kami bershopping! berpanggong! berjalan2 uptown! yg tabole blah perli2 aku dari mula sampai balik..grrr~ sabar jelaaa...sebek aku malu sikit masa tu..kalu tak,aku bising dah..hehe! buat ameer n ekin yg pekena aku tu,timakaseh jugak! HAHAHA! (hnya mereka yg mengerti) okay2 takmaw cita panjang pasal benda ni..apa2 un balik tu aku tersenyum sampai sekarang :))

ha! malam aku kua ngn depa tu..niat aku sebenaqnya nak beli lens! hehe..aku berjaya beli walapon kakak tu kata "adoi adik,akak nak tutop kedai dah ni" HAHA! memang dia dah tutop lampu pon...aku tetap nak beli..hehe,,..sebab dah jnji ngn adik da..nak beli kt dia satu..huhu! sekarang dah beli..tapi nak spek ka lens? hmm




spec*


atau

lens*

mana yg terbaik r? spek ka lens? hehehe...kalu lens tu nampak besaq gedabak plak mata aku^^..spek plak,kembang la tudung aku! hehehe...pic tak edit..burok sikit :D

tu ja kot story aku waktu2 sahur ni...nnti aku belog2 lagi ya...byebye

2 comments:

Farahin Ahmad said...

Ni mesti sebab nak raya kan beli lens baru..huehehehe

sitiinajihah said...

HAHA! niat memang nak pakai raya^^ cam taw2 ja :DD