bila nak shopping raya ni.

wahwah! excited face tuh^^ hikk! aku nak shopping raya.tapi ntah bila..huhu..sengket sgt la nak shopping raya pon..ritu jejalan uptown,dalam poket ada rm2 ja..bju tu rm190..HAHAHA! cemana ni? so,aku un tak beli lah kan..niat nak jalan ja...pastu malam ritu pegi expo kat kiosk bertam tu dgn kakak,abg2 dan adik...cantek ooo baju tu...rm130 ja..seribu kali gak pkir nak beli..tapi macam awai lagi ja kan? hmmm..takpa la..tak jadi beli..lagi pon masa tu tak bwak kua duet lagi...pastu semalam pegi expo tu lagi dengan ameer,ekin dan fifi...round2 satu expo tuh...ada satu kedai tu kan jual bju yg aku cari2 selama ni...fuyoooo cantek oo..tapi macam tak sesuai la pakai raya..sebab org pakai raya ni baju hak yg fesyen2 kan...tapi aku beli jugak! hehehe! sukasuka! kain cotton..wana PINK ! best! best! tapi masa tu aku tak bawak kua duet..kan sengket ni....hmmm...jalan p petronas nak cucuk duet..tapi bank rosak..grrr~ tension. tension..baju tu cantik kott! haishh..pastu ameer bagi aku pinjam duet..dia kata nanti cucuk,bayaq balik kat dia.HAHAHA! jasa mu di kenang amet! sbb tu aku berjaya beli baju tu.yeyy! tapi bukan shopping raya tu..nnti la malam raya aku shopping..tu pon insyallah la...lagi bapa hari ja nak raya dah ni...excited uh...

sebenaqnya excited nak raya ni ada sebabnya.HAHAHA! nak taw sebab apa? mana leh gtaw! hehe.....excited sgtsgt..huhuhu...raya ni nak pakai HOTHOT ! apa yg aku impikan..lens,eyeliner,siria dalam(pink),selendang,kasot tebal tu..hik! doakan aku dapat suma ni.

No comments: