berbuka di tempat terbuka^^

http://eemoticons.nethai hai blogger !


tadi aku asa macam bestnyaahttp://eemoticons.netapa yg best? hikhikhik! aku,fifi dgn ekin ja yg tahu...heheeee... mana bole bgtaw sini..kantoi la nnti.huk!

so harini aku dgn budak budak uma suma makan kat lua walaupon sengket tahap cipan dah,aku tetap join! hehehehe......kami pi makan kat kedai "kelantan"(fifi yg bg nama) sebenaqnya kedai tu takdak nama pon...kedai tepi jalan ja...qamai gila owg...tempat yg kami dudok tu mang selesa ah...mahu tidaknya...nyamok penuh,gelap plak uh...dgn air kat kaki...fuyooo..best gila! HAHAHA! so yang join makan2 rini fifi,ika,muna,dayah,aku,pika dgn amar...abes bukak puasa,aku dgn pika jalan2 jusco jap,pastu singgah uptown teos balik...fifi ngn budak2 uma suma balik uma teos kot..ekin tak join kami sebab dia bukak posa dgn budak2 kelas dia...untung la budak2 kelas camtu kan?hik! kira kesimpulannya walawpon agak menderita masa nak bukak posa tuh,tetap meriah dan menyeronokkan! sebab ramai2 ka...dgn makanan sedap cukop! best gila...main ujan lagi..hehehhe....best! best! nak macam tu lagi^^

ada sapa2 lagi tak nak ajak aku bukak posa lua?jomjom!http://eemoticons.net

No comments: