amet gelong^^

wahwah abang di atas...machonye gaya...piwieettt......http://eemoticons.net

HAHA! mohamad ameer^^dulu member kepada haziq,sekarang merangkap member aku jugak:D...tadi dia ajak jejalan uptown. di sebabkan aku malas naik moto ngn dia,so aku p la jalan kaki dari uma ke uptown dgn ekin..dya bawak member dia..nama apa ntah..lupa nak tnya tadi..takdak niat nak pau ni..dia yg nak belanja makan tadi kan..hehe! mulamula jalan2 uptown tu,aku nak tengok2 la sikit...kot2 ada selendang yg bestbest kan..yela,aku pakai selendang yg sama ja...tak beli2 pon..bila beli,aku tak pakai pon...sebab tak sedap..nak beli baru bwu sedap kot! haha...tawaf satu uptown tadi,takdak yg bekenan..so,kami balik jela..ameer beli spekmata yg tak lawa tuh...sembang rancak ja mamat tuh..tapi pemalu upanya..campa g.HAHAHA!

lepas puaspuas jalan uptown,dia nak belanja kami makan..fuyooooo!! bestnya makan free~hikhik! pastu kami p la makan kat kedai depan blok aku tu...makan nasik goreng kampong dgn teh o ais..selagi tuan kedai tak halau,selagi tu la depa takmau blah..so,sebelum depa halau,bek aku halau depa dulu...hehe..aku un halau la depa balik...elok dah sampai uma,ameer mesej..nak taw tak dia gtaw apa? dya gtaw dia malu..HAHA! gelong^^ sembang rancak ja tadi..muka cm tak malu ja...upanya malu kat ekin..alololo..bekenan ke bang? :) HAHA! so,mood malam ni,best sebab dapat lepak2 ngn ameer tadi,badmood sikit2 bila baca mesej(kena marah),risau pon ada pikir keja utk kelas esok aku tak buat pon..hehe.takdak keja kot...ha dahdah..jam dah pukoi 2.50am dah..tuh ekin tgah gayot ngn ameer..aku yg buat super saver,depa yg gayot..baek takk aku? baek sgtsgt! kankan? HAHAHAH! choww dulu~

asalamualaikumhttp://eemoticons.net

No comments: