HAHA! bodoh gila^^

bukan dia ni bodoh..minah yg dia cita tuh..bodoh gila..ada plak "ada dara lu kolot" kankan? kalu aku jadi dia pon aku marah :D...hehe..mesti dah ramai tengok vlog si "ftnfdl" ni en? walaupon aku agak ketinggalan,tapi aku tergedik gedik jugak nak bgtaw yg aku dah tgok vlog dia..best kot..dgaq dia cakap..perhhh!! menusuk kalbu..hahahaha! tergelak gelak aku tgok vlog dia dgn roomate aku..mulamula aku tak ter tengok pon vlog dia..pastu kemarin roomate aku tgok video dia..aku dgaq ja,macam best..tetiba semalam pika gtaw tajok ni...baru aku ingat,video roomate aku tgok tu..tadi aku tgok suma video dia..best weyh..cer layan~ hikhik!



2 comments:

Azreen said...

ahahah....mengong giler......memang zaman jahiliah beb minah tuh.....memang triple bodoh....

sitiinajihah said...

a'ah...memang pon..lawak pon ada.hehe