tak macam pon :D

tadi masa aku dgn member suma lepak kat pusat islam,sementara nak tunggu zohor, izan dgn hajar (classmate) ada tegor aku..
depa kata muka aku macam maddi jane..
aku pon mcm ter tanya tanya la sapa maddi jane ni..
pastu depa suoh tegok kat youtube...skunk ni aku tengah tgok..tapi tak macam sama pon...HAHA!
budak ni gila pnya cute...
apa2 un memang hot la budak ni..comel^^
suara pon sedap lhaa...
comel mcm tuan...
awww teruja tetiba.
cer tengok youtube dia bawah ni..
comel tau.




No comments: