selama cuti berblogging :)




So agak lama la jugak aku tak berblogging ni.sejak sejak aku balik uma kakak aku tu kan,tu ja last aku bergosipp and berayau rayau dalam blog ni.

Sekarang ni aku dah sampai rumah sewa dah.tak tersnap pic uma sewa aku plak.nnti2 aku snap,aku upload ye? Uma aku ni takdak la cantik pon,tak dak la besar pon,tak dak la bersih pon,takdak la qamai pon. Uma sewa aku ni flat ja..alaa flat 4tingkat tu..yg uma kecik2 kemetot berbilik 3. So jumlah housemate aku dalam 8 owg..qamai en?N....aku dok dalam bilik yg hujung sekali. Dalam bilik aku ada 3owg.. aku,ekin dgn fifi. Hik! Best! Best! Bole gosipp hothot nnti kan.

Aku sampai uma sewa,pagi2 dalam puko 9 lebih la..masa tu fifi,ika,muna,dayah ngn yat dah sampai dah. aku masok2 teros kua ngn fifi..teman dia makan,kebetulan aku pon tak makan g kan. So aku join dia makan lah. Kami kua dua org ja. Yg lain suma tido lagi. Sebab depa sampai subuh tadi. Pastu petang tu kami kua ramai2 pergi jusco beli barang2 yang tak terbeli lagi mcam sabon mandi,ubat gigi,sabon basoh kain,shampoo,raga,kasotJ, barang2 rumah la apa la..mang banyak gila ah..beratus gak abes…dah penat jalan,kami balik la uma.malam tu kua makan ja..pastu tido.

Siangnya kena bangon awai sebab nak daftar poli.so aku bagon awai tapi aku mandi last.HAHAHA! pemurah la kata kan.(padahal aku ngon lewat kot) Utamakan depa suma..biaq depa suma tunggu aku bersiap..hik!aku siap dalam pukoi 8lebih la.pastu kami kua ramai2 pergi poli.hehehe….tapi untuk pengetahuan semua,dalam uma ni ada 7org budak bisnes,sorang budak akaun ngn sorang g budak it….kesimpulannya aku soang ja budak akuan la wei! Hmmm..so aku pergi la poli ngn depa suma..pastu depa suma ikot kelas masing2 aku dok la sorang2…dan aku berjaya menjatohkan ego sebab aku MESEJ iza amira…iza amirah ni best friends FARAHAIN..hurmmm….takdak geng dah,aku kena gak tunggu depa..so aku tunggu la depa suma mai.aku join depa..mang saket kaki gila tunggu depa..jalan lambat tol.hehehehe…bila dah sampai aku daftar sekalu ngn depa la..pastu kami lepak medan. Medan ni mang dah jadi tempat budak2 poli lepak pon…kami lepak tak lama..depa nak blah balik uma,so aku join budak2 uma aku yg kebetulannya lepak kat medan jugak…masa aku otw nak p kat depa tu aku dok dengaq dah buah buah mulot depa dok bunyi..naik merah muka aku sebab “ehh kau ayuu lah” “aku suka tengok bibir kau,sesuai pakai lipstik” “muka dia macam..hurmmm cute sgt kan?” pastu aku diam senyum ja..malu kott!! Dok puji2 pa tatau..HAHA! kami makan sekali ah..pastu balik uma.

Balik2 tu teros tido.aku bagon bangon tu depa tengah siapsiap nak kua p jusco layan cita SEKALI LAGI. Aku tabole nak ikot sebab aku ada perjumpaan PA (macam guru kelas la). Pukoi 4pm.. elok pukoi 4 tuh aku siapsiap la..dah janji ngn farah nak p sekali ngn dia..tetiba dia kol “wei takdak sapa pon nak p…kita dua ja…aku malas la nak p.ang tolong isi borang tu kat aku bole? Antaqkan sekali”Aku kata la “hmmm malas p gak,aku nak kua dating” hik! So aku tak p la perjumpaan PA. aku kua dgn fifi p jusco..cari almari kain…

*bila balik*

Sorry aku malas nak cita panjang2 pasai mcm2 sgt jadi kat sana..

Bila balik tu aku pon pasang la almari kain aku tu…WTF! Sial gilagilabhabi la wei! Almari aku tak cukop besi. Benggong! Pastu almari aku jadi pendek mcm aku.sesuai sgt la kan. Abes duet kot..baek aku beli kipas guna duet tu lagi bagus…hmmm.pastu aku mandi dan siapsiap berblogging. The end.

Maaf byk menaip(qada byk hari tak blog) HAHA!http://eemoticons.net

2 comments:

♥ cik farah ♥ said...

hyep
ini url baru farah ya..
kalau sudi follow back ya.. =)

http://chocolate-tubbies.blogspot.com/

sitiinajihah said...

nnt saya follow awak :D