kasihanilah aku :)




patotkah aku yg kejam ni dikasihi? hik! aku nak cita sikit2 pasal kehidupan aku kat uma sewa aku yg MEWAH tersangat sangat ni. uma sewa aku kat flat "taman pauh indah" betol2 depan poli. jalan kaki p poli tu takda la penat2 pon.

uma sewa aku ni serba kekurangan aw...kami takdak kipas,takdak katil,takdak almari,bilik kecik..mang mcm2 kami takdak la..biasa la...bwu ja dok sini...sementara nak beli suma barang nak menstabilkan kehidupan kami kat sini,kami kena la kua byk sgt duet. yg paling pentingnya kami takdak ternet :( yg ada pon berokben fifi..tu pon agak slow la kan..sabar jalaaa.
dah bapa malam aku tido atas lantai tanpa kipas..mang peloh la wei ! smbil lena sambil kipas2kan badan...mang aku sendiri kesian ngn diri aku ni..dah hari sabtu skunk ni.. kira aku tido sini masok 4hari la aku tanggung kepanasan.. cewah! ayat....padahal tiap hari aku bershopping! yelaaa bas kan ada..buhsan ja kua shopping..tak pon kua lepak2 sunway ka apa...jusco tu dah muak nak muntah hijau dah aku p sana....:DD

cuma harini sehari suntok aku tido...ntah apa yg penat pon aku tatau..aku malas nak upload2 pic aku lepak tu..tapi mang byk la pic..sapa yg ada fb aku tu,bole la tgok kat tag photo..hik! gedik an? p mana sikit snap pic...ni aku dpt line laju la sikit (2bar sebelum ni 1bar ja) bole la aku berblogging..tapi taklepas la nak follow2 blog org...tengs melawat blog aku ye..line sgtsgt slow nk melawat blog korang balik. awwww sgtsgt panas skunk ni..berpeloh peloh dah ni..aku mandi dulu ya? byebye!

tiap hari mandi peluh busuk! HAHAhttp://eemoticons.net

4 comments:

Cha Ril said...

:) Sabo je la ye... biasa la student... duduk rumah sewa serba kekurgan...

muhamad hanif said...

AHHAHAHA.

nasiblah aku tak ada fesbuk kau..

kalau tak, kalau tak..


Errr..

sitiinajihah said...

cha ril : sgtsgt berkurangan lah :D

anip: sal? haha! nak kutok ka..

sitiinajihah said...
This comment has been removed by the author.