hidop yg huruhara.



ha! ternet tak laju tapi aku nak buat gak entry...kalu duk uma, dalam sehari aku buat 2 atau 3 entry...bila dok uma sewa ni mungkin sebulan 1 entry ja aku mampu buat...haishhh!! almaklom la aku ngn gosipp ni dah jadi sibling dah! mang tabole nak berpisah...oleh sebab itu,otak aku ni penoh ngn gosipp2 yg aku nak story kat blog aku ni walawpon takda yg baca..asalkan aku puas.HAHA! ni pon aku bukak blog sebab mcm taktau nak wtpa.. tunggu loading tu korang paham2 jalah!! sampai aku tido bgon balik pon dia loading tak abes g....tension tol..

uma sewa aku tak guna wifi..so ada stengah ja yg ada berokben...yg len menumpang lah berokben depa..termasok aku. hik! rendu gilagilabha dekat blog aku sekor ni :DD
oih! tuh tuh bru pendahuluan wei! kita balik pada tajuk..so? apa yg huru hara/ nak taw? aku ni dah lebih seminggu dok uma sewa,maseh berpelok dgn lantai..aishh...kalu bab shopping tuh sakan sunggoh! abes beratus ratus la...tapi nak beli almari la toto la kipas la...hehehe cukop sepp!! ntah apa la aku ni kan?nak tengok bilik aku? kecik ja kot..aku tak tersnap plak...mang huruhara sunggoh la....semak samun...roomate aku bising la sebab barang aku ja suma yg semak..depa suma rajen kit bab2 kemas2 ni..hehe! yg tak huru haranya bab basoh baju..aku kat sini tak penah basoh baju aww...fifi tu dah macam mak kesayangan aku dah...patang ada baju dlm raga,suma dia basoh...bertoah tol..aku segan sikit ngn housemate aku ni..so,aku dlm uma ni diam ja...dok lam bilik ja! malu sikit...

masalah nak ke kelas? hurmmm mang masalah...aku ni tabole idop takdak kawan awww..sanggop hipokrit plak tuh! perhhh...belakon cukop handal..aku ngn farah yg gado2 ni baik plak sebab masalah aku nak pi kelas...teap pagi aku p kelas ngn dia la :)) bila balik tu,pepaham la kena perliii ngn budak2 uma..HAHA! tapi takpa la...aku macam malas nak pikir...bia ja huru hara idop aku ni....kita tengok dlm masa sebulan ni,...tunggu ada tilam suma kan..kot kot pas ni hidop aku dah ta huruhara da :D t aku story lagi eh...

ternet lembabhttp://eemoticons.net

No comments: