berjaya blogwalking!

wiwiitt! setelah sekian lama aku tak berblogwalking,akhirnya bejaya jugak aku BW tadi...balas2 kunjungan korang..huk! best! dapat tengok diorang punya entry2...byk cita2 baru..yg jelesnya header depa cantek2 kot...aishh..nnti aku blajar buat header cantek2..hehe..entry pon susah nak update,berangan nak upgradekan header konon...haha! dasar kuat berangan kan? aku memang!

sorry takdak story hothot utk entry baru...yg aku perasan,entry2 bawah ni suma sedih2 kan? pasal member la,boifren la..apa la...aishh..sebenarnya aku ni anti sikit nak emo,tapi sekali dah emo tu,emo sunggoh la...so,harini hari yg membahagia kan!!! hikkk! takdak apa pon yg berlaku sebenaqnya,cuma aku berjaya text exbf aku si alap. hati dia terbukak sikit nak berkawan dgn aku..cuma dia harap dia bole couple mcm dulu la..tapi hati aku plak tak terbukak :D tak pa la...kawan lagi better kan?

okay,esok2 aku update blog ye,ternet laju sikit malam ni..cuma skunk dah pukoi 3.19am...suma dah tido..mcm seram ja..so,aku pon nak lelap kan mata aku yg ternyata dari tadi dah terlelap dah..(ayat hindu) maksud aku,dari ptg tadi aku tido...ha dahdah...jomjom...ching2! :D

blogwalking n follow2 koranghttp://eemoticons.net

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

tak singgah blog sy?:)

sitiinajihah said...

hehe...skunk nak singgah la ni..ternet dgn tuan sama2 lembab ni ha..huhu