tutop lappy,dok depan tv :))

demam NORA ELENA
sekarang suma demam nora elena dah.
yala,romentik gila kot cita dia,dah mcm adamaya dah.
watak seth yg buat suma org gila skunk ni kan?
mungkin laa..sebab dia dah hensem dah,cara dia ngn elena tu.perhh!!
nak gak layanan gitu..hahaha!
tapi skunk ni episod yg sedih2 plak,elena ngn seth dok uma asing2.
urmm...apa2 un excited sgt nk tgok ending dia.
minggu ni last eh?
hehe! takmaw terlepas cita ni..best gila!
tapi tu la..cita dia time magrib..mcm takbest sikit waktu depa letak tu.
lagi satu cita NIKITA



1st aku tgok cita ni,masa aku gedikk2 dok tgok abg aku maen game,
bukak tv ja,aduh comeinya nikita ni,
teos aku layan cita ni teap ari,
cita dia sedih sikit! tapi best! sebab nikita comei
walawpon dony ngn nikita tak sesuai,aku tetap suka!
eh tapi napa depa tak bg nikita dgn vano ja r?
hensem pa,ada lesung pipit! kurus dan muda dari dony,
bak kata doktor april,vano ngn nikita lagi comei.
aku stuju sgtsgt! minat nikita!
alap kata nikita ni awex dia,sebab tu comei..jer...beqangan ja dia tu.
hahaha! aku un sebok2 ngku nikita awex aku jugak.
jadi lesbian jap :))
nikita comei! minat! minat! nikita willy.

No comments: