tak pandai nasihat ni adek2 oi :)

okay sapa ada ingat pasal aku pegi "bebel2" kat sekolaa aritu?
hehe..se ingat2 aku la kan,
masa sesi soal jawab tu depa tanya aku dua soalan,
dan soalan yg depa kua kan cuma dua ja^_^
haha! lawak tol bdk2 tu,
pas2 ada budak mintak num ngn fb aku konon nk tnya psal poli,
aku pon mcm ter nanti2 la jugak.
tapi tadaa apa un.
so,abai kan..
harini aku ada dpt 1msj dkt fb aku,pnjang msj tu bole tahan..
msj dari bdk2 yg dgaq aku bebel tu la,
dia kata,nak tnya haritu malu,so dia tanya personal la.
cewah.aku mcm adoii..nk tnya pa taw..
mampus aku,bkn byk pengalaman pon ni,aku dok bwu 1sem kot.


asalamualaikum..hehe..sorry kalau buat semak inbox kak jiha tpi juz nk tnya ja..psal time kak jha mai cta sai pgalaman kat poli kan..kan..hah nk tna malu qituu..so nk tnya personally larh..::erhm kan dulu kak jiha mek sc tulen kan kt smkks sentiasa cemerlang n then masok poli amek kos akaun...:::susa ta!..dy lajaq dae mula erk::..kak jiha cmna??dh r takda asas..bole kew???...kak jiha asa tension ta??cmna kak jiha hdapi bnda tuh??..*** pown qasa cm ragu2 jugak r..kak jiha niih cntoh org yg sesuai gak r utk masaalah *** niih...JAWAB smua taw..stiap jwapan kak jiha *** akn bca btol2 n wat prancgan msa depan wan niih...k...maaf klau x knal tp wat2 knal h r..heheh..k...dadaaa 4 now...mnunggu RSVP darimu..huhuhu


so aku pon bebel2 la tadi kat dia,
cuma ntah dia paham ka tak,sebab ayat aku cem hindu sikit.
haha!
nak gak tgok aku rep apa?
erhh tamo..malu..sebab aku rasa aku tada la buat sgt benda2 yg aku gtaw tu.
cuma bagi semangat sikit kat bdk ni,
tamo t dia asa cam "tak dan nak stdy dan skunk"
tamo dia pkir cem tu..
so,harap dia paham apa yg aku bebel kat msj tu :)

2 comments:

zty said...

hahaha , tudia tudia kakak mithali dah kena tanya soalan . :)

sitiinajihah said...

hahaha! dah tu,time bebel ritu,depa tak paham..sembang sowg2 atas stage..tu kena tnya tu :D