semua nak sekarang ni kan.

sejak sejak aku balik cuti sem ni macam2 la aku tengok owg la minat.
first aku balik ritu pakat dok gila vespa


ha ni vespa zaman p.ramlee..
dari aritu sampai skunk pakat dok gila vespa ni..
aku tak berminat pon la..tapi aku pelik la kenapaa owg minat.penat2 ja depa cipta moto bwu skunk ni kan? dok gila vespa plak dah :))
dah la bunyi bising.minyak makan byk..erhh mahai plak tu :D
lepas vespa?
ha fixie

auwwww..PINK !
ha basikal ni ha..mahai kot weyh..
skunk basikal pon makin menjadi jadi.aku ingat dulu zaman aku darjah 6 ja.
tapi yg skunk ni update la sikit kan.
bole warna warni cukup..dulu nek moto owg pandang..la nek basikal bwu owg pndang.
hahaha! zaman sekarang..macam2.
pastu shawl.



pic aku kot weyh! HAHA
so aku sendiri pon hampir gila shawl..yg setahu aku shawl ni tok aku byk.
dulu zaman dia muda dok pkai menda ni..
hehe..cuma yg skunk cantik sikit la..sebab full..kalu yg dulu lubang2..bunga2.
pastu..DSLR





yg ni dari dulu sampai skunk la pakat dok gila.
tapi dulu tak femes la sgt.
tak dgaq owg gila2 nak hak ni,skunk meqata aih...
suma pakat dok nak DSLR ni. aishh..
pastu aku tataw dah apa lagi owg gila skunk.
sekali gila tu,..satu malaysia gila nak dapat kan benda tu..
pakat gila retro..
kasot2 retro,helmet retro,dressing retro,handbag tu pon retro..
macam2! tu kat facebook..
gila doodle!

hahahaha! zty,pait,nana,was,ayie,shaik lagi qamai g.
gila doodle plak dah..
haha! tunggu aku otw nk gila doodle tu.

conclusion suma pakat nak p zaman duludulu http://www.cute-smiley.com

2 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

haih..budak2 zmn skang majoriti kot ade fixie tuuu...:D

sitiinajihah said...

hehe..dah yg tu tak guna minyak tak guna lesen..sebab tu la kot rmai beli :D haha!