semakin MALAS~

sekarang suka tido lewat lewat, dah jadi kebiasaan dah kott! hehe
pastu mangkit pon paham paham la kan,
paling awai tido skunk pukoi 4am.
selalunya tido masa dengaq azan subuh.
erhhh!! terok terok..
malumalu,nak post pasai ni,
tukaq topik!!

ummm ..macam lama plak tak kua jalan,
buhsan gilagilababi dok uma diamdiam,
tolong lah sapasapa ajak aku kua dating!!! sapa nak ajak ni.
balak? ada ja,
nak kua dating ngn dia kena naik bas,
dia suoh! hahahaha!
teos tamaw kluaq daing ngn dia,
kalu nana teman tak paa gak,
ni tak bagi bawak sapasapa.
urhh..kau pergi dating sorang2 lha beb.

RUTIN HARIAN:
aku pagi2(cer pagi konon)
pas mangkit tido,aku mandi
pastu kemas bilik jap.
kacaw2 adik jap,
urmm pastu makan..
yang pentingnya..
ayat mak aku teap ari untuk aku ngn adik
"hampa dua ni tak abes2 ngadap komp hampa tuh"
"dari pagi sampai malam sampai pagi balik"
ha! tu ayatnya.
hahahah! teap ari taw takk.
sampai bole ja aku hafal dialog tuh.
aku ngn adik diam ja.
buat donnoo ja
tengok mak buat muka -_-"
lebih kurang laa..
HAHA

No comments: