RINDU la plak

alololo sweetnya sayang^^
ni iza amirah ngn redwan,membe aku iza bukan redwan tu,
haha! tetiba rindu dia,dia mulot bole tahan,
pangai pon best! sebab lembutt ja aww,
dressing dia ala ala "ROCK"
style comei kalu berbaju kurung.
classmate aku,suka jugak gosipp ngn dia,dia sensitif sikit,
penah kami ada prob pasai uma sewa awww,
agak bertangkar malam tu,esok pegi kelas mata dia sebam bengkak sepet.
mata tu aku tak cakap ngn farah dah,aku sembang ngn dia ja,
malam tu jugak aku tak tidoq,padahal esok tu exam kot,
urmmm...tapi aku suka kawan ngn dia!
dia comei,baek,pendek.
hehe,tak sabar plak nak balik psp ni..
adoii..tak lupa jugak budak2 kelantan aku ni.

dari atas fifi,ekin
haha! lagi rindu hampa dua lahh! roomate aku sorg tuh,
dah diam dah pas besday dia,
ntah apa cita minah ni,fifi aku text jugak kt fb,
ekin takdakk nak on dah fb dia tu,
wahwahwahh..rindunyaa...
farah?urmm
rindu jugak la budak tuh,tapi mcm urhh rindu ka?
ntah la :')

No comments: