penat kot



hehe..kelmarin aku bertolak balik dalam pukoi 10 kot tak silap..ntah laa..lupa da...engat nak jumpa syamin jap..tapi macam kalot2 time tuh..ya lah,dgn mengantok,pas2 tak singgah mana dah kan..takan nak jumpa syazmin masa tunggu feri kot..hehe..so,tak jadi jumpa la..kesian dia,kesian aku..hahahaha!
ok,teos kan cita eh,aku ngn nana kua p jeti naek prebet sapu kot..ntah,sebab uncle tu naek iswara..dah sampai jeti,teos p tunggu feri,,..dengan keadann perot yg LAPAR gilagila nieh..adoi..feri plak LEMBAB nak mampos...dengan beg yang BERAT gajah..urhh!! hamper2 terbantot ketinggian aku masa tu..elok bapa minit ntah kami dok situ,feri mai...asa cam nak p lari2 dok dlm feri tuh...sebab lengoh tgan,saket kaki...pas2 da masok feri,p la beli roti atas tuh..lapaq sgt..hehehehehe...da makan abes,aku un mencarot pa taw ngn nana.then sampai la jeti seberang! bestt!! nak sampai uma dah..nak tidoq..pas2 sampai2 jeti tuh teos naek bas...tahan bas tuh,sebab dia nak jalan dah..hoho! malu jugak sikit2..pas2 sampai atas bas,aku tidoq..sebab lama kot atas tuh..tidoq sakan aihh!! hahaha
dah sampai kt bertam tuh..kami benti depan uma akmal zahari...dok bertenggek kat kedai cucoq..pas2 tetiba nampak ayah nana lalu dengan muka slamber ja pi kedai nasi kandar..kami un follow blakang lah..hahah! pas2 ayah dia belanja air..ayah dia p balik amek keta..kami gosipp2 dulu kat situ...pas2 kan,aku ada tgok sowg budak ni..dia jaga kedai tuh..(hensem^^) aku macam penah tengok sgtsgt muka dia..tapi pelik,kat na ah...nana pon kata penah tgok..urmmm..kompius2..sebab dia un usha pelik gak kami 2...aishh..takpa la..mungkin salah sorang customer aku dulu kan? hehehe..pas2 ayah nana un sampai..teos balik uma..sampai uma ja,,aku gosip ngn adik jap..dalam koi 2 tuh,aku tidoq! koi 6 aku bangon! PENAT kott..hahahahhhahaha! 2 ja.pas2 aku bgon dengaq mak bletiaq..bila aku on phone,tgok pic,adik aku snap ja pic aku tdoq..qojaq dia tuh...banyak lak uh..tadakk qeja kot..

No comments: