nak cuti sem lagi(:




macam TAMAK kan? cuti aku tak penah cukop!
tadi lepak lepak ngn nana,
lepak kat tengah bendang woaaaa~ tenang gila kat tengah bendanghttp://www.cute-smiley.com
pastu ujan,adeh kaco tol,
kami pindah la lepak kat depan uma aku ni,
sembang punya sembang,kua pasai cuti sem,biasa la nak abes dah kan.
tinggai seminggu g ja ni,
macam sat ja.tapi cuti aku tak kua sgt pon.dok uma ja,
excited jugak sikit2 nak p poli,
tapi malas plak kena study..adoi ayat KELING.
so,rancangannya nak p langkawi ngan kawan2 suma bila dpt PTPTN t,
sapa nak join r?
bole bg nama kat aku
pastu nana kata sem depan dia takmaw balik cuti sem..wooaa buhsannya gitu.
aku un takmaw balik la gitu,
nak buat shortsem lagi bagus kan?
ha! tadi ada gosip2 siket ngn nana..gosip pasal dia la..cita sedih ni!
ceni cita diahttp://www.cute-smiley.com

nana gitaw aku yg dia da putos ngn pali,aku un buat muka blurr smbil angkat kenin.
"eleh..ang tu kalu putus ngn pali sat ja..besa la tebiat ampa dua"
pastu dia buat muka sedih bhai,
dia kata kali ni sirius2 putus,mungkin lama dan mungkin selamanya.
aku macam eh napa minah ni emo semacam,
rupanya depa break sebelum ni sebab gado,tapi semalam depa break sebab luahan perasaan.
hmmm..ntah la nana,
bila tengok dia ngn pali tu macam epii go laki ja,
macam tada masalah langsong! aku tengok pon jeles ngn depa ni.
bahagia sgt.
tapi sebalik dari bahagia tu,upanya penoh ngn cita sedih.
nana start kawan ngn pali tu,dia pandai SETIA dah :))
nana kata dia takdak nafsu nk bercinta ngn laki len,tapi ngn pangai pali yg buat dia macam syoq sendiri tu,dia mula la sedih kan?
sabar jalaa nana..aku sentiasa sokong ang ^_^

kesah aku tamo dengaq ka?
hahahaha! memain ja weyh..aku takdakk ceqita cinta ni.
sebab malas nk bercrita,
nnti panjang plak entry ni kan kalu aku cita lagi :D

sekian,http://www.cute-smiley.com

No comments: