mentor sayaa :D

harini aku dapat kawan baru ;)
sebenaqnya dia dok dalam list friend facebook aku tu agak lama dah.
tapi cena ntah harini bru bertegor.
haritu dia ada tegor tapi line ternet aku macam harem sikit..so terputus la..
takdan nak rep dia punya "chat im" tu.
so,harini jia macam malas nak on9 kat kawan2 rapat jia dlm fb,
pastu jia on9 utk kawan2 yg jia tak rapat ja:D
tetiba ternampak "sya kyrah" on9.
aku macam berminat ja nak tegor dia,yala sebelum ni aku ushar pic dia ja.
bole dpt facebook dia pon masa aku tgok facebook syazmin.
ada sesuatu yg buat aku tertarik kat facebook dia "in relationship with sya kyrah"
awww...sweetnye ^_^
aku pon bukak la facebook sya kyrah,dan agak mengejutkan aku kenapa takdak "add friend"
dah friend ngn aku? bila? hehehehe.
okay selesai kesah lalu.skunk aku nak story kesah tadi.
tadi aku tegor chat dia...nak tegor selama ni macam tak berani ja..takot syazmin marah :D
tapi tadi nak tegoq gak cena pon.
dia cantik ooo...aku minat oo tengok dia..macam FIDA
woooa~ minat! minat!


cantik kan?
macam ayu ja..bila tengok dia ja tingat fida dlm epilog syurga cinta tu.
kyra,jia nak minat kyra bole tak?
hahaha! aku tnya soalan tu kat dia,.tetiba dia kata minat aku plak.
then dia kata sama sama minat la senang.haha
comelnya idea dia.
dan aku kata kat dia yg aku nak buat dia mentor lah!
mentor dlm berSELENDANG.
aku tak qeti pkai,dia qeti.tengok2 tu pic dia berselendang.
cantik! lagi 1 yg aku minat ni,dia berselendang bawah dada.woww..susa nk jmpa ni.
selendang labuh ;)
pandai ja dia lilit kan? pro tol lah!
so,nak blajaq selendang ngn dia dlm pic jalaa...kalu dia wt utube kan senang!
hahaha! aku owg pertama yg blajaq kat dia nnt ;)
so,sepanjang berchating ngn dia tadi aku pasan yg dia macam byk cakap sikit.
betol tak? agaknya laa..
dia sgt peramah sbb byk cakap..pastu nice sgt pangai dia (mcm knai lama)
best lah sembang ngn dia.
haha! syazmin! syazmin! pandai cari awex noh.
ada lesung pipi mcm raihan.
hehehe...apa2 un aku sentiasa sokong ampa dua dari blakang.

sya kyrah cantikhttp://www.cute-smiley.com

No comments: