mata CEMEYY !

akhirnya mata aku tunjuk gak hasil dia!
harini,pagi2 buta pika kol,
tadaa nak angkatnya,tido pentingg g..hahaha!
pas2 nana kol,ha yg ni kena angkat,
dia nak mai uma amek cokelat,
tapi aku mamun g,so dia kata nanti lah..huhu
pas2 ameer guar perahu kol,
ha yg ni aku taw,mesti tunggu aku kat sunway!
hahahahahahahahhahahaha!
dah aku gtaw nak kua ngn nana p sana,kebetulan dia p sana ngn din,
urmm..tapi aku tak jadi p,
lupa plak nk inform kat dia,
tu dia kol,paksa aku p jugak, dia kata dah beli tiket dah,
otak dia! klentong aku ah tu,cm aku tataw..
haha! pas2 aku asa mata aku macam pelik ja pagi ni..
so kalot2 la aku p dok depan cermin..mcam
ARHHHHH !!!! MATA AKU!!!!
erhh..memang tak dapat tima kenyataan masa tu..aduh..kalot ja p kat adik aku.
tanya dia cmna ngn mata aku..pastu ngn slamba badak dia kata"mcm biasa"
padahai bengkak kot..ak byk la bengkak tu..tapi bengkak la.
urhhh!! tension..aku teos p mandi..
umm..tak tenang arini sebab mata cemey,..
tak terok la sgt mata ni,aku tunggu dia surut ja..
skunk surut sikit dah,,
hehehe..cuma maseh cemey,.
esok insyallah okey.hehehe..
arini tak tengok laptop sgt..bz wtpa ntah..
ha! ternet gelong tadi,nak dok dpn lptop wtpa.
haha! layan tv g bagoss ;)

No comments: