hari KOKO smkks




kemarin aku p SMKKS,sebab ada ari koko,
tak rancang pon nak pi,sebab tu p lambat tu..yala..mangkit agak lewat sikit kot.
malam tu aku nantok awai,
sebab takdak lappy disisi aku ni,
pas2 aku tak lena2 pon sampai koi 4 lebih bwu aku terlelap..
esok dlm pukoi 9 tu azwa kol,
dalam pala otak aku ni. "habes la..mana dan aku nak siap sekolaa ni"
elok aku angkat kol,cena ntah aku bole stuju nak p sekolaa,yala...sebab mcm nak jmpa adik plak,
pastu aku un kalot la siap2..
takdan aku nak comei2,pakai serabot2 ja..adeh malu gak ah kan,
dalam pukoi 10 tu kami smpai sekola,
first p tu kmi jumpa senior2 spmO8 kot tak silap,depa nak snap pic^_^
malu pnya pasai,tak ter snap la depa tu,
pas2 excited ja kami cari geng2 len tetiba adehh!!! ZAMRI ada situ laa.
cena dia bole ada sini ni.
malu ah gini! hehehe....aku wt tataw ja lalu depan dia,
lama tak tegoq dia,
teos p kat nisah tetiba awwwww...blink..blink..adik saye :D
terjumpa fakhrur razi:)
senyum lebaq selalu la aku ni..HAHA! niat nak p tu,sbb nk jmpa dia ja.
sembang sat ja,aku blah,
sesak kot..qamai sgt tmpat tu...pastu pakat2 la jumpa besh suma..
hanisah,ainiwani,zty,azwa,ayie,syed,pait,mustaza,naser. dgn geng2 senior yg len.
macam wowww! bestnya dpt jumpa semua ceni..
jumpa cekgu2 suma..cekgu hazila..hehe..
best! best! excited aku dok tgok owg2 jalan tetiba nmpak amirul syafiq.
sapa tu? hehe...adik Ashraf (alap) la wei,
aku tunduk la.t dia nmpk aku,p repot kat abg dia plak,
almaklom la,gado ka,p un tak gtaw dia da eh.
takpa la..pastu merayau rayau kat sekolaa tu jumpa berbagai bagai owg.
dan akhirnya alhamdulillah,dpt gak jmpa adik :D



masa jumpa ni aku asa cam MALU la...
tapi buat2 tak malu la,sebab dia kecik g pada aku kan,
sembang punya sembang aku gtaw dia "dik kalu kak nak tgkap gmbaq bole dak?"
dia pon excited ja jawab "ha bole2! tapi dik belomoih ni"
haha!
kami pon snap pic sendiri,tapi tak jadi,
pic atas ni suoh zty tgkap kan,tetiba zty bisik kt aku "cekgu sani kt blakang"
aku kaleh blakang,ha sunggoh! mampuss..
aku bisik kt fakhrur "mm..dik cekgu sani kat blakang"
hahaha! dia ketaq kot! kesiannya adik saye sorg ni,pastu dia mintak izin nak lari dulu.
dia blah teos tinggai nasrol sowg2.
hahaha! masa ni aku gelak gilagila la dlm hati,sebek aku dah abes sekolaa kan.
pastu kami lepak2 ngn cekgu normah (biology)


masa ni aku bertinggung ja,takdak kusi.
pastu dok mnyembang pa taw depa ni ngn cekgu,punya lama,
aku diam ja..
lepas tu kami gerak pi cari makan :D
along bell tak p,
dia bagi duet RM50 suoh belanja,aku ikot a :)
so kami p lepak makan2 dekat "nur farhan" depan ilp kepala batas tu.








pastu masing2 balik uma...kami p jalan ni, guna 4bijik kereta..
hehe...
pompuan 3 bijik,laki sebijik.
sakan la depa ada lesen :P

No comments: