gila melayan ASMARA

sekarang pukoi 9.13am,
hehe..baru abes melayan cita ni dari semalam,
semalaman tak tido layan cita nieh! sweet gila!
gilagila punya "MANIS" la cita ni...lagi2 masa zalia mengandong..
hehe...asa cam jatoh cinta ja kat asmara time ni,
aku baru abes layan asmara1 la...esok aku layan asmara2 plak,
ending untuk asmara1 takbest! sedih kot.
ingat dia bahagia,tapi last2 meninggal.
tapi dia tak meninggal pon la..cuma jadi macam mayat hidop.
hehe! tapi wa tak tipu sama lu..cita ni terbaek!
saket kepala dah ni... tengok cita ni sampai ilang nantok..
mata un macam makin rabon dah.
mulamula nak dengaq membe2 kata best,tak penah tengok pon.
sebab cita berepisod ni aku kurang minat la.
pas2 aku tgok ada 13episod sumanya.
sanggop ka nak tengok ni? aku un try yg 1st la..kalu best layan..
tetiba ja aku bukak dari 1st episod sampai episod ke 13.
haha! dari pukoi 12 lebih semlm sampai 9.15am baru abes.
hahaha! best cita ni :DD

No comments: