BUHSAN da hidop di rumah :)


HAHA! betol ka statement tu dalam hidop aku ha?
tak penah2 buhsan dok uma,tetiba buhsan ni sal najihah hoi...
hehe..seriously harini bru sedar,

rumah aku yang berseri-seri,cantik,kemas(perhh),warna wani. yg selama ni "syurgaku"
dah buat idop aku BUHSAN dah..
mahu tidaknya,aku dok uma tak kua langsong kot!
kua pon p sidai baju ja.haha! tu pon kalu ada bju yg nak disidai,
dok uma aku mengadap laptop 24jam,tu pon kalu ada ternet la,
niat aku cuti sem ni suma terbantot...
mcm2 aku rancang nak buat,tapi satu pon aku tak buat.
HAHA! saya penipu kan? (bak kata ajies Lan botox)

niat cuti sem:
~amek lesen
~kerja
~shopping
~dating bf ;)
~jalan2
~blogging
~lepak nana
~study akaun
~balajaq masak (mungkin la)
lagi apa ntah..mcm2 la..

suma terbantot,kecuali blogging tu.hahaha!
nak amek lesen,tapi tek ter amek pon..kak aku jnji nak bwak p uma dia bulan 6.
tapi tak jadi sebab dia bz sambong stdy skunk,
fine.tayah amek lesen :P
kerja? ha! niat nak keja tmpat lama aku tu..bak kata hamimi+naser(beras merbok)
tapi tak jadi,sebab malu! takdak membe keja situ dah,
shopping,dating bf? memang tak jadi la benda tu..
mak bisingg..nak kua senyap2? mcm takot sikit.kunk kua pas2 excident ka apa,
biasa la,tak dpt restu mak kan,haha! jadi apa2 t susa plak kan?
so,tak jadi nak kua tu..cian si alap tu..tak larat nak tnya aku da.
"bila bole kua?"HAHAHA!
study akaun? blajaq masak?
erhh malas..haha! bab blajaq akaun ni..mengantuk! tu selalu kena bising ngn pika.
hahaha! lecture akaun saya kah? yaya..lecture aku ja tu.
nak masak tu,aku blajaq la jugak sikit2 ngn mak n adik.
perhh!! adik ajaq aku masak..haha! adik aku tu qajen sikit,so,dia pndai la sikit2 msk tu,
dia ngn aku,dia pandai g :DD hehe.tu syazmin suka perli aku tu ;)
lepak ngn nana?
lama dah tak lepak ngn dia..sebab malas kua uma,g un nset dia problem.
tabole nak text la kan..hoho!
nk tgok kl gengster otak dia.diam ja pon.. cm tu la nana..

disebabkan sumasuma niat aku ni tak jadi,
so aku dok dalam uma makan tdo ja.
buat jugak keja uma tu,kang mak bising.tapi tu la..aku dah muak dah,
tak tgok dunia luaq pon skunk ni,
terperap dalam uma teap hari.
hehe! pastu ngadap lptop..erhhh..buhsan.
sapasapa? tolong jp..nak kua..
kalu nak kua pon,mengharap kat rapid ja..
(haha! suka dgaq syazmin bising pasai benda ni..adoi..)

buhsan sgtsgt di rumah -_-"

No comments: