banyak lagu aku !

(ntah apa2 punya entry)


hai! hai!
adeh..azan magrib dah ni..
bz dengar lagu kat youtube tadi,so ada yg berminat tak dengan lagu2 dlm blog aku?
comel awww...
depa yang nyanyi lagu ni bukan artis pon.
aku kutip2 kat youtube..
dgar2 wooww! best! best! teos masokkan dalam senarai lagu aku.
HAHA! so hampa2 tabole tekan "pause" kat lagu aku!
dengaq jugak2!
semua lagu aku letak 13 lagu..hehe..
erhh..aku malas nak post skunk,tataw nak post cita apa dah.
dah la dari tadi dok upload pic tabole.
ha! tadi aku jalan2 blog ke blog aw.
last2 aku berjaya jumpa blog cik epal (agak ketinggalan)
kakak aku dok bising kata cik epal tu best!
so tadi aku tengok blog dia.
woww! ramainya follower dia..macam artiss..
artis dalam blog dalam youtube dalam 1tube ..kan?
hehe..ayat dia "haiii korang!!"
ayat tu ja aku dok dengar dekat youtube :D
kak aku minat gila cik epal ni.
adeh..jgn baca la entry ni.aku saja nak menaip ja..
sebab youtube yg bawah ni kacaw..
dia suka tutop2 bila aku tekan nama kat follower tu..
hehehe...okeh!
solat magrib..layan aww lagu2 blog aku! bestt oo..

semuanya 13lagu dlm blog aku.Tuzki Bunny Emoticon

2 comments:

zty said...

lagu fes : keluangmann . haha

sitiinajihah said...

haha! layan p lagu keluagman pon.hahaha