alahai sayang.

ADIK FAKHRUR






adik yang dirindu,disayanggi,dikasihi,dimanjai
(cewah)
tetiba RINDU budak kecik saya ni,
tadi mesej dia,nak sambong pas tengokk showdown,
last2 aku on9 teos tinggai phone.
hahaha! sorry ye dik,
suka bila dia share link pasal LADY XEONA si pink tuh,
hahah! gedikk kau sama ngn aku lahhh!
suka benda2 comel gedik2 gitu..
hahaha! iMISSyousayang.
dulu dia kata,adik aku fakhrur dgn aisyah ja
alolo..ngadanya..skunk da besaq da dia form5 dah,
tak dapat bayang kan dia sekarang camna,
last tengok ritu,masa urhhh malu nak gtaw.
hahaha! belakang ds,"kak nah sapu tgn"
pas2 blah,haha! kalu nak cita sal dik fakhrur ni,
siries panjang.dulu just minat2 ja.
minat gila ah si fakhrur ni,start aku kebetulan group ngn dia,
bueh gila ah masa tuh,aku dok blakang dia,dia pakai bju kuning.
form3 tak silap.start tu aku minat dia,
kalu dia lalu ja depan aku,nad ngn rehan mula la buat muka!
haha! lawak masa tuh,selalu terserempak masa dia nak pi tapak perhimpunan,
kebetulan lawatan ke kem kl melaka tu dia p.
ingat g masa tuh, raihan,wahida nadrah ngn aku main kaki bawah meja.
hahaha! bole plak tendang2 nak tunjuk blakang aku ada fakhrur,
adoi..gumbira dah masa tu..
kt sana nadrah pekana sampai la dia jadi adik aku skunk.
mcm2 jadi kt sana.
siries lawak! tak tipuu..
zaman sekolah..
hahahaha!
SAYANG DIK:))

No comments: