skyping! skyping! PIKAA


semalam skyping skyping PIKAA..hehehehe...sykpe smpai aku mengantok...agak2 hampir tetido lah depan laptop tuh..tapi pikaa "end"kan video cll tuh,dan jugak aku ttop lptop..pastu tido jugak depan laptop! hahahahaa...dan shutdown ja..tido penggang laptop..tengs teman jiha yaa! hehehee..biasa laa.aku ni bila dok uma,cukup malass nak kua...ni un depa kata nak pi KFC,tetiba nana sengket..otakk betol..penat ja aku kunci jam..tak kua uma,tak topup la aku pon..bapa lama dah tak topup nieh! rinduu jugak nak mesej mesej..tapi nak mesej sapa?

ALAP? hohohoho! tak text pon dari haritu..last text,yg chating haritu laa..yg aku "copy paste" kt blog tu..hehee...AJISS? takk mesej jugak,aku takdakk kredit baqu dia antaq mesej..dia antaq 4 mesej,hari lainlain laa..last mesej dia "kalau rindu saya reply la msg saya ni ya awak.imy ;) " tu mesej last dia..asa cam nak reply ja..tapi mana ada kredit..aparaaaa ajiss nieh.. PIKA? aku ada kredit,mesti laa mesej dia...hahahahaa! walawpon dia tengah benggang,kecuali aku takdakk mood...huhu... yg lain kadang2 la aku mesej..tu malas topup tuh....timetime takdakk kredit ni jugak la hindu ngn fizi nak ntaq mesej pon..HOHOHO! maafmaafmaaf ! aku MALAS topup!

No comments: