sedih :'(



sebelum aku betolak pi kelantan,aku ada dengar berita au! :'( aku mangkit tido ja,nana kol "jiah..caap dh takdak.." aku terdiam lah!! tekejot kot :'( pas2 nana kta "jiah....ang dgaq x ni...caap da takdak weh" aku pon "ha..innalillah...bila? nk pi uma dia? :(" pas2 dia ajak aku pi ptg tuh la..aku pon nk pi gak tgok arwah..tapi kakak aku smpy uma teos maki hamun aku pasal aku balik lmbat aritu..ummm...takpa la,aku kmas2 brang teos siap p kelantan...suda 2,aku msj nana..maaf x bole join dia..dia suoh sgt p,sat pon jadi..huhu! aku nk wt cmna..otw p kelantan dh masa tu..sedihh....nana msj aku cita pasal ida...ida nanges trok ohh!! dia tabole tima mula2..tadi aku bwu baca fb dia..sedih la...ummmmmm...pas2 aku balik dari kelantan,aku tido kat taiping..masa 2 nana cita psal caex:( caex excident skali dgn caap..caex patah kaki ngn tgn..dia taktaw yg caap dah p..ummm..pas operation,dia bkk mata ja "caap mana?" dia tnya mmbe2 dia..pas2 depa kaa " dia ada kat hospital kuala kangsar" huhu..sedih..depa tip dia..ayah caex sndiri x sggop nak gtaw caex,doa takot caex trauma..smpai bila ntah,depa dh gtaw caex..alhandulillah dia dpt tima ngn redha...umm..skunk ida ngn caex dh ada kt jmti kot....semoga arwah tenang kat sana..

No comments: