saya macam sunyi


sekarang...kenapaa eh? HEHE...sebenaq benaqnya,aku ni anti jiwang taww..aku taksuka jiwang! aku tak suka "emo" macam..

ha! mcm tu..merintih kesedihan sebab sebab CINTAN CINTUN ni..aku tasuka...memang aku anti..sebab bagi aku "laki bukan segalanya" haha! kan? betol kan? tapi sekarang aku rasa sunyi la weyh! aku pon tataw kenapaa..nak kata ilang alap? taktak! aku stay ngn dia la..huhu..aku suka org sayang aku..suka sgt! tapi dalam masa yang sama,akukecewa kan orang ayang sayang aku..kan?kan? aku sedar...tapi aku takbole lah nak siyes..aku tak tipuu..aku takbole nak idop dgn "sorang manusia sayang aku" hahaha! aku tamak la..aku nak suma orang syg aku..tapi aku takan dapat kan suma tu...urmmm...aku tasuka jiwang weyh! tapi start dari "tuuttt" aku jadi emo sangat sangat..aku asa sunyi..aku asa mcm malas ja nak layan facebook,malas nak mesej or what..suma aku malas..yang aku rajen? yeah blogging! pas2,aku punya ayat start la "pasrah" belaka..aku sedih:( dgn apa yang berlaku kat diri aku sekarang ni....kekadang aku asa cm tamo balik poli la..takmo sangat,...nak jumpa,PIKA..ummmm...AJISS...FARAH...KAWAN KAWAN aku yg len..aku asa takmo jumpa dah..aku nak duduk dalam bilik ja...ya start dari masalah aku dulu,aku suka berkurung dalam bilik..mak aku tegor,kak aku tegor...depa suma heran...napa tetiba aku bole tak makan sehari suntuk..ngadap laptop,dengaq lagu..movie..aku tak kua uma..tak kua bilik..urmmm....aku emo eh? takmoo..walawpon aku ada alap,tapi aku tetap rasa sunyi tuh..alap tak mcam dulu..dulu dia ni ceria au! lepas katoi pasai ajis tuh,memang dia marah la..aku mintak putus dah,tapi dia tamo lepaskan aku jugak2..aku un,asa cm tak sanggop nak ilang dia..tima balik..lepas pada tu,dia start kongkong aku..dia jaga aku gilagila..sampai melwak pon tak...siyes ja...kekadang aku nak nanges...aku diam ja...dia start siyes lah bab2 aku ni..pasai facebook,pasai msj,pasai kua ka apa ka...dia jag ohh skunk..urmm..dia marah kalu aku tak ikot.aku ikot laa...aku sedih laaa...skunk mana aku ada org dah..pika? memang text..tapi kalu setakat "ok" "xwtpa" pastu ttba diam..bek tayah msj pika...skunk aku ceria! kalu ada adik aku kat uma..dia la selalu wt aku ceria...aku sayang dia sgtsgt! mak aku? urmmm..nak tengok dia dalam sehari tu,3jam..tu pon kalu aku dok depan mata dia..kalu dia balik uma..dia selalu balik uma dia yang baru tu dengan laki dia,pas2 balik uma pon lambat...dalam pukoi 8 ka,dia balik la..tu kira awai la..kekadang koi 9 mlm..urmm...balik ja,tengok fb dia jap,pas2 dok dpn tv,pas2 tido....aku dlm uma ni idop ngn abg aku ja...tu pon waktu siang ja dia teman aku,mlm dia pi keja..aku sorang ja kekadang kalu tadak sapa...kakak2 aku suka sgt kalu aku pi uma depa..tapi kalu aku pi,depa suka marah aku.....suka tuduh aku mcm2..aku buat tu slah,buuat ni salah.depa tu dah ada laki,dah rumah tangga,macam la depa tak buat apa yang aku buat masa depa muda dulu..kan? dulu aku rapat au dgn kakcik aku,tapi skunk dia berubah,yelah,bini org..tapi dia lupa teos diri dia tuh..ntah nak cita cmna..tapi ok la..cuma dia suka marah2.aku malas la nak cita..kesimpulan dari post aku ni,aku cuma nak gtaw aku SUNYI jer..harap2 ada yang ceriakan aku..urmmm..tayah la,biaq tadak sapa ceriakan aku pon xpa...janji aku tak kecewakan sapa2 :) kan?

No comments: