....saya lemah..


malas aku nak pikir2 pasal nak jaga hati orang..kenapa ha? sejak bila ntah aku jadi malas nak maen henset ni..sampai ada yang terasa ngn aku..tapi aku buat tak taw ja..yalah! aku malas nak amek tau dah la..kalu ampa bole tahan nak msj aku,tahan lah..kalu tak tahan,ampa blah jalah,..kan?

keputusan aku nak putus dgn alap tuh,tergantung macam tu ja..yalah..aku tabole nak lepaskan dia...sayang jugaj mamat tuh..tipu la kalu tadak perasaan kat dia kan? lama dah kot aku dgn dia..pastu tabole nak putus...sejak dua tiga empat menjak ni,dia jadi caring sangat2 lah dgn aku.aku un pelik..sikit2 da ngadu yang dia rindu aku sgt2..yg aku saket kepala sampai skunk ni,dia nak sgt aku bgtaw mak aku yg aku dok berkawan dgn dia..huhhuhuhuhu...sebelum ni mang aku tak penah dok abaq kat mak aku pasal benda2 ni..takot kena bising..agak2 aku patot ka bgtaw pasal alap ha? alap kata,kalu mak aku taw,senang sikit nak kua dgn dia..mak ayah adik kakak abg suma lah family alap,suma dah kenai aku.family aku yg taw pasal alap,kakak2 aku ngn adiik aku ja..abg aku mang tak amek taw la...aku nak abaq kat mak tapi takot..ni la yg aku lemah sgtsgt! aku pkir,aku nak kenalkan kat mak aku dgn org yg betol2 aku bole buat laki ka kan? umm..alap ni bole la buat laki sebab dia laki..tapi yg tu ja yg ckup syarat..ntah la..tengok lah kalu aku berani alap oi..
tu 1st yg aku lemah...

yg kedua..aku suka pic ni:DD..umm.si pika ni..memang la aku kawan ja ngn dia..tapi aku taw la dia terasa sgt aku layan dia macam tu..mlm tu dia tertanya tanya napa buat mcm tu kat dia...sorry la pika..jiha dah gtaw kita kawan ja..walawpon pika mang paham aku kalu aku da problem..kekadang dia byk nasihat aku..bab2 solat un :D mang bagus.tapi aku sekarang tetiba jadi tak layan dia...msj jap,tinggai..ada ja benda aku buat..ni aku niat nak msj dia la guna clcm aku..tadi ptg aku ada chating ngn dia..cara dia layan aku sekarang mcm,terpaksa ja..aku jadi mcm bersalah sangat2..tak patot aku layan kawan aku mcm tu kan? masa susah,aku ingat,senang aku tinggai..umm..tapi aku tak tipuu lah,memang ramai yg terasa ngn aku sekarang..aku malas nak msj! bukan aku lupa ampa suma..tapi aku malas nak msj..bole x ampa paham aku? ummm..pas2 tadi petang aku niat nk msj pika mlm ni lahh...excited ja aku nak msj..tapi ayt dia "kalu nak msj msj lah..xnak tapa" ummm..pika ni aku suka pangai dia yg suka epii kan aku..tapi 1 ja yg aku lemah ngn dia..dia emo sgt..terlalu amek siyes..pas2 cepat tacing. aku lemah la org tacing2 ngn aku ni..umm..lagi dia dok tacing,lagi malas aku nak text..aku un kekadang sensitif jugak kan...ada kala aku terasa,ada kala aku hati batu..tak penah terasa...org selalu kata aku epii go lucky! memang lah,tapi dlm hati sapa un tak penah paham...aku nak msj pika tadi! tapi tgok status fb dia lepas chat ngn aku "stop..leave me..:)" memang aku terasa sgt2 yg aku ni kaco dia...aku tataw dia nak bg kat sapa ayt tu,api aku terasa..terbantut aku nk msj dia..lagipun,dia nak kua ngn awex mlm ni..bia jalah..asa malas nak gngu..nmpk mcm da baek ngn teddy bear dia:) tapa la pika...teddy pika da balik tuh..hmm!

No comments: