rumah kakcik pulak :D



ha! pagi tadi kakak aku bgoih ja msj baek2..pelik! pelik..kak aku yg sulong tuh la...dia kata "kakteh pi la uma kakcik..kesian dia..tiap mlm tabole tidoq..abg salman keja malam" kesiannya...aku pon setuju la kan...sebab aku ngn kakcik kira ngam ja jugak...cuma kami selalu gado...hahahahha!tapi excited la jugak nk p uma dia! hehehe... cuma uma mak aku best lagi la cmna un..dia kata pi dok uma dia smnggu pon x pa...tggu abg salman keja siang plak...amoih2....hahah! tgok pangai dia...abg salman ada,buang aku..tadak abg salman,amek aku..hahha! aku takesa..aku paham dia tuh cmna...ngada2..hahahahhahaaah! dari dulu..aku kesian kat dia baru2 ni la..dia baru gugur...kndungan dia 2bulan...kesian ohh..masa dia kat hospital sapa pon x tgok...aku ngn kakak kat taiping...mak suma bz...abg salman jalah tgok dia..pas2 ttba dlm masa terdekat ni,sepupu aku keguguran jugak,...suma p tgok! sepupu sepapat segala mak sedara anak2 cucu2 cicit2 tok aku suma p hospital tgok...kak cik mesti sedih..ummm....disebabkan kakcik dah byk kali dah gugur,mak pon cari la bidan,nak urut..tgok masalah dia kan..pas2 tgok2 dia pnya rahim tuh lari cmna ntah..aku dengaq sipi2 ja..hahahaha..masa dok ngurut ni la maktih mai uma...aku cukup meluat la tgok muka2 depa...aishhh!! tension2..kebetulan masa tuh besday aku..nmpk la anak2 dia tuh..sombong kot...tapi aku lgi sombong la..ak umasok letak beg,pas2 aku p gayoy ngn nana kat beranda uma tok aku..hahah! udohkan pangai aku? hahahha..aku tasuka depa..susah,cari mak aku..senang,lupa...huhh.blah laa..

No comments: