aku,kakcik n abg salman.





bukan nya tak best bila ada uma kakak ni..hehehe! dok ma dia,dia bwak bejalan lah kan..ni kami pi kat "seagate" lepak sana..best kot! ayaq naik atas.hehe..bestbest! snap pic byk..tapi boh yg ni ja..mlas nk upload byk2...tenet cm "hare"...heeeeee..pas2 dia pujuk abg salman(laki dia) pi qb mkn ais kacang..pandai lahh dia tuh pujuk guna nama aku
kakcik: "abg...oo abg..yana kesian kat kakteh,dia tak penah mkn ais kcg kat qb..jom la abg...alang2 ni"
abg salman: ala nnt2 kita mai la len..nk balik awai ni..mayang zohoq dak g.
kakcik: ala abg..baqu pkoi 3..kita p makan sattttttttttt ja..bole lah..ha! abg kona2 blah qb tuh! kot tuh! kot tuh!
abg salman: aishh yana ni...
pas2 dia pon p la qb..hahahahhaha! kami pi sana..mkn aiskacang..smpai merah bibir aku! sejuk gedi lahhh..byk plak uh.....tapi best ah jln ngn kakcik ngn abg slman..depa ni romentik terlebih...mcm pasangan budak2 tadika pon ada..kecik ja! yalah,aku dok sebelah kakcik pon depa kata aku kakak..aishh..tension la jugak sikit2..ais kacang tuh kan,aku makan sorg au..kakcik ngn abg slman share..tu pon depa tak abes..hahaha! aku jugak yg abes...giloo ..



tuh jalah,aku mlas nak taip dah ni..kalu nk story tu memang pnjang lah..aku ni kan bakal pngarang novel..hahaha!

No comments: