overnight!


skunk aku ada uma TOY dgn WAS dekat penang(pulau) saja gedikk2 nak overnight sini..takk rancang pon nak tidoq sinii..tetiba nana ajak mai sini...petang tu jugak aku kol mak aku.mintak izin? apa? apa? hahaha! aku pon pandai mintak izin lahh!! hahahaha...dan mak aku benarkan..perhhhh!! best kot.. mak kata "ha dok uma org jaga diri elok elok" heheheh! dgn muka bangga nya aku p jerit kat teling adik aku "yey!!!! mak bagi piii!!" hahhahaha! muka adik aku nak nangess kot..dengki ja dia tuh..ya laaa....1st time mak aku benarkan aku kua ovenight uma membe...kami mai sini naek kereta izzat(sepupu) kawan dia bawak megat...kenai takk? membe sekolah rendah aku..skunk stpm dekat smkbakti... depa antaq sampai jetii..pas2 kami naek ferry pi penang..then naek teksi(kayaa) pi uma sewa toy! hehehehe..elok sampai uma dia teos kua pi prangin...panggong free!! "PIRATE" besttt kot! aku masok dgn was ja..nana ada dgn firdaus n kawan2 firduas tuh...depa tgok cita "KUNGFU PANDA 2" pas2 dia tinggai aku dengan was...dia pi gerniey! p ngn kawan2 firdaus..aku balik dulu dengan was...dalam pukoi 10 gitu la..pas2 koi 11 kami pi makan dgn exscandal was...(makan free kot) pas2 beli kopok2 suma,masok umaa....nana ngn toy balik uma,depa bawak balik mcd...hehehe! mkn lagiii..biaq gemok..pas2 depa ni dok buat gila apaa ntah...mencarut macam2...bole gila sakai ngn depa ni..best laa kan bilaa dapat kua dari uma tuh..buhsan....skunk aku ngn was kat depan ni..maen lptop..nana ngn toy dlm bilik yg panas tuh..wtpa ntah..pasang lagu punya kuat..biaq dengan 1 banggunan..pas2 satu gi lupa gtaw! uma depa TINGGI kot!! 23 tingkat..gila gayot! eh3..gila gayat!!! urhh..esok PICNIK...esok plak aku post cita yaaa..hehehehe

No comments: