mood! mood!


ahhh!! sejak kebelakangan ini ya..heheheheh! aku susah la nak ada mood..memang la kebetulan "minggu perempuan" tapi tu la,asa malas nak layan suma owg ja..start aku bertolak pi kelanan..pi sana mang la best weyh! tapi tadak geng kot.aku sorang ja..adik tak ikot. so aku yang paling muda kat sana..depa suma toa2 dah eh..ummm.. pastu bila dah start pi sana tadak mood,sampai ke harini la akutadak mood! suma nak buat aku saket hati..napa ha? hehe..aku taw! sbb aku buat depa saket hati dulu.tapi aku tak pasan..kalu aku takdak mood pon,bukan sapa pasan.. aku keja nak "happy" ja teap masa! hehehe...tambah2 suka main2..pangai cam budak2! ish3..ha..pas2 kat uma kakak derek kena perli ja ngn dia..aku suka tarik muka ngn dia.tapi dia suka pujuk aku balik! dan aku suka terpujuk ngn dia! tasuka! tasuka! dia suka cam 2 taw ak..1st sebelum aku pi kelantan dia maki hamun aku! tension2...ohh!! tidakk!!!aku nanges terok2 masa tuh..tasuka dia! malu kot masa tuh..dia maki aku depan kawan nuyun (adik aku).kawan dia mai uma..mula2 masok tu,aku sembang elok ja ngn depa..pas2 nana msj pasal caap memninggal ohh..kebetulan aku tadak kredit..aku ajak ah dia pi kedai tpp au..belakang uma aku ja:D aku pon kua la ngn semangat dan jayanya!hehehehe...elok smpai kedai ja..bertambah tambah tension aku bila makcik tu kata "topup abes la..ampa ni mai lambat..awat..nak la jugak ka?" adoyaiii..takpa la..tggu la dia msj konco2 dia mintak topup kan.umm..hampir setengah jam aku dok kdai dia..pas2 adik aku kol..slow ja dia cakap " kakteh..ang ada mna..balik qumah la..kakak dok bletiaq kat ang ni" mehngong tol...saket hati aku..tapi ketaq jugak masa tuh..hahaha! pas2 da dpt topup,aku balik la..nana ajk p uma arwah..aku un ok jalah! elok masok pintu uma ja nampak kakak aku dok atas kusyen tgok aku "ha!! ang pi mana ha!! dengan baju pendek!! aku dah kata tapayah pi qumah nana dah!! ketegaq ang nii!! ang pi bungkus baqang ang cepat!! pi kelantan la jugak!!" aku kta ah "suka t ah..kakteh p uma nana ja pon..p tpp.yg kak nk maqah ni napa..kakteh tarak mau pi eh kelantan! takbest langsong! bkn ada apa un!!" pas2 lari masok bilik..sebenaqnyamalu kat kawan nuyun..depa ada kat situ gak weyh!!! malu kot! dia kata "naseb ang la!! aku kata ang p bungkus baqang,pi jalah..ang dok uma aku sampai abeh cuti poli!! jgn arap aku nak antaq ang balik!! kluaq smpai mlm..ang nak jadi apa ha?"!!takpa la..meleleh gak aiq mata aku time uh...malu ada ..meluat ada..asa nak bunuh a..dah la aku jnji nk p uma arwah ngn nana an....dgn redha dan tabahnya(cewah!!) aku siap la brang nak pi kelantan...pas2 baeknya dia mai belakang aku...slow ja dia ckp "kakteh..cmtik x selendang ni? kakak nk bg hadiah kat mak ni"..dgn muka bebainya aku wat tataw ja kat dia..aku blah masok bilik aku..hehehe..saket hati oohh..2 yg aku ingat ja dia maki aku..pnjang kot dia maki aku sampai abg aku tengok aku terdiam! ohh!! maluuu!! pas2 aku pi bilik dia balik..dia pgge aku..ha bgoih!! dia boh rantai kat leher aku! cantik kot! ilang majok..hahahahahhaa! dia kata "ni hadiah besday kakteh,pilih la baju ni..kakteh nak yg mana?amek la" aku un start syum la..hahahahahhaa! senang dipujuk upanya! tapi dia ni mang dengki ngn aku taw ak..masa kat uma dia aku dok merungut nak balik uma..hehehe! pas2 dia kata "ang tabole balik..mak tak bagi" sedihh:( aku un diam jalah..ttba an mak kol! mak kol henset kak aku la...laju ja aku angkat! hahahaha! "mak...mak..mak buat pa..rinduu mak.." hahaha!! pas2 mak kata" ha..apa mak2? yala 2..ka rindu laptop dia...alasan nak balik la 2.."hahahahha! pas2 kak aku sampok belakang "makk!! dia takbole balik kan!!" mak aku un setujuk ja..geram!! aku masok bilik..tutup pintu..huhh!! pas2 dia pjuk cmna ntah...pas2 esok lusa tu mak kol sekali g..mak tnya dia "kakteh tu x gadoh nak balik ka?" hahaha! pas2 kak aku kata "ummm..gado la mak oi nak balik" hahahah! pas2 dia kata esok lusa la kak antaq dia balik pon..pas2 dan2 dia letak nasik byk2 lm pinggn aku..pas2 dia kol kakcik aku! dia ngutuk aku! ang tgok..pangai uduh x uduh! aishh.tension aku..awat panjang ngat aku taip ni ha..hahaha! semalam tadak mood gak..farah remove aku as friend dlm fb? jerr!! wt terok..asa nak block ja dia tuh!! blah ah ngn pangai ang cm tu..sapa pon tasuka! stakat laki bole ah ang nak kawal..lantak ang...muka baek..tapi suka menipu..aku tataw la dia tu cmna...cakap cm indu..suka putaq belit cita...nk gtaw dia x salah..blah! aku bawu knai ang upanya farah oi...biaq la kat dia..start besday jugak,alap marah ngn aku..sampai skunk!!! makk!!! sedih jugak!!! ummm...tataw la cmna nk pjuk dia..dia susah la nak pjuk! tggu seminggu dua bawu nak baek! ni msj..setengah jam bwu nak rep msj aku..rep pon "ntah" "xpa la" adoiii...lama nya nak taip menda ni pon..aish..tapi salah aku la..bab aku tak text dia malam tu..bz on9..hahaha! ni syazmin plak,msj "ceyykomm..combonk dah skunk" lebih kurang la ayt dia..haha! jahat oh..dia kata "ek..wat2 malu plak..pdhal nk..asyk ngn fon laa kan..laki ramai duk tggu.hahahahha"sedih oii!! ramai ka? ummm..jp nak pk.. :D mana ada ohh.....malas da nak taip msj..2 pika msj..cian pika! hehe..malas nak maen msj nii!! :'( benci farahain bdoh.

No comments: