meronda!

video
sakan ja kami meronda tadi..hehehe! tadi ttiba nana ajak kua ronda..aku un excited ah ttup lptop,salin sluaq..haha! pas2 dia msj lagi,suoh pkai tudung nnt kena sembong plak..okeh! aku un siap2 p uma dia...pkai lengan pendek ja..pkai tudung..malas tkaq baju..pas2 dia kata nak p uma nana..nana tu kawan nana..hahahah! kawan dia,nama amalina,pangge nana jugak! kol amalina banyak kali,dia tak angkat..kami un meronda la bendang..p kampong2 mana ntah...pas2 p taman mainan kat bertam..ceh! nk pi taman mainan konon! menyampah aku,elok sampai taman mainan ja,budak pnya qamai..tak jadi nak p...dok atas moto ja tgok dari jaoh..cian ngat eh....dok ngumpat apa ntah atas moto..besa la,aku kalu dok ngn nana,mulut ni bercakap ja! apa ntah aku bercakap ngn dia dari pi sampai balik! tak benti..hehehe.....best meronda tadi!!!jerit2 tengah bendang..haha


No comments: